Trage gameplay

door Topklasse-0492
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Trage gameplay

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Nou zoals de titel zegt heb ik al een aantal dagen last van een trage gameplay, ook offline.(Spelers hebben moeite om makkelijke ballen te controleren, mijn spelers voelen traag aan, passes gaan af en toe naar het verkeerde mannetje, het voelt alsof hij een halve seconde nodig om mijn input te verwerken, wat dus resulteert in of bal verlies of ik pass hem naar het verkeerde mannetje of hij schiet met het verkeerde been.) Niet fijn dus als je een fanatieke fifa speler bent. Heb mijn fifa profiel alles verwijdert. GEEN resultaat. Heb fifa verwijdert en opnieuw geinstalleerd. GEEN resultaat. PS4 database gerebuild, weer hetzelfde. GEEN resultaat. Dus tot slot maar besloten om mijn PS4 te initialiseren. Jammer genoeg dus nog steeds trage gameplay. Heb altijd top internet dus weet dat het daar niet aan ligt. Iemand die mij aub kan helpen????

Bericht 1 van 18 (4.453 Weergaven)

Re: Trage gameplay

★★★ Novice

Reactie net zo vlug als de servers van jullie. Net een potje wl proberen te spelen half 1 savonds denk je misschien betere verbinding. Net zo een trage gameplay bahbah. Zo voor mij geen fifa 21 meer 

Bericht 2 van 18 (4.361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

EA SPORTS FC Team

Hey @Topklasse-0492,

 

Excuses voor de late reactie, enkele vrije dagen, rapporten schrijven en trainingen hebben ervoor gezorgd dat ik niet direct kon reageren. 

 

Je geeft aan dat dit zowel offline als online gebeurt, dus in dit geval lijkt het mij niet zozeer de verbinding. 

 

Heb je misschien andere apparaten thuis die ook een 2.4GHZ signaal verzenden? Denk bijvoorbeeld aan een babyfoon, walkie talkie, bluetooth speakers, etc. Deze kunnen namelijk zorgen voor een verstoring van het Bluetooth signaal. Probeer deze eens uit te zetten en let ook op andere bronnen die voor een verstoring kunnen zorgen (aquarium, stoeldempingssystemen die op gas werken, etc. de raarste dingen kunnen voor een storing zorgen).

 

Je kunt ook proberen om de controller met een kabel aan te sluiten en de controller resetten om te zien of dat een verbetering geeft. 

Jason.png
Bericht 3 van 18 (4.287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

★★★ Novice

Nope heb m gereset, heb ook recent een nieuwe controller. Het enigste wat ik kan bedenken wat een storing kan veroorzaken is mijn modem. Die staat namelijk dicht bij mijn PS. Mijn PC staat uit als ik aan het PSen ben. Heb verder heel het jaar ook nooit problemen gehad, alleen dat ik dan af en toe niet kon verbinden met de servers maar die problemen heeft iedereen.

Bericht 4 van 18 (4.275 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

EA SPORTS FC Team

Dat moet in principe geen probleem veroorzaken.

 

Het kan wel voorkomen dat de WiFi misschien stoort, als je de WiFi op jouw modem uitzet en dan via een kabel speelt, heb je dan ook hetzelfde probleem?

 

Het is geen permanente "oplossing" maar een test om te zien of het een verandering geeft. 

Jason.png
Bericht 5 van 18 (4.258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

★★★ Novice

Zojuist mijn modem uitgezet, controller gereset en aftrap gestart. Nog steeds hetzelfde heb internet er gewoon uitliggen. Speel op een monitor van 1ms, dus dat zou hoogst waarschijnlijk ook niet de reden zijn.  Straks nog maar een keer mijn PS4 dan maar initialiseren😔

Bericht 6 van 18 (4.228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

EA SPORTS FC Team

Laat even weten hoe het gaat, je kunt ook nog een UOTrace uitvoeren en kijken of je daar wat problemen zie die input delay kunnen veroorzaken. 

 

Het beste moment om dit te doen is wanneer je last hebt van de delay, je kunt de resultaten ook naar mij doorsturen zodat ik kan zien of er wat vreemds is. Doe dit wel via DM en plaats de UOTrace niet publiekelijk op het forum. 

Jason.png
Bericht 7 van 18 (4.195 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

★★★ Novice

Nog steeds niet zoals het hoort te zijn, ik zal u de UOTrace gegevens sturen.

Bericht 8 van 18 (4.186 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

EA SPORTS FC Team

We hebben trouwens een nieuwe Pitch Notes uitgebracht:

 

https://www.ea.com/games/fifa/fifa-20/news/pitch-notes-fifa20-game-data-center-deep-dive

Jason.png
Bericht 9 van 18 (4.154 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

★ Guide
@Topklasse-0492 Fifa kijkt naar hoe jij speelt. Als ik in squad battle bij de top 100 kom, dan speel ik hele slechte wedstrijden. Bal links passen, doet hij wel, maar met een seconde er tussen, zodat de tegenstander er tussen kan komen. Paal/lat vanaf 3 meter is dan ook normaal. Je verdedigers reageren soms niet als er een voorzet komt en statistieken van spelers zijn maar een indicatie. Bijvoorbeeld, sterling kan een directe kopduel winnen van Van Dijk als EA dat wilt. Soms voelt het alsof EA je spel/spelers aanpast? Nou dat mag je gewoon denken. EA kiest ervoor op statistieken te geven voor spelers, maar dit niet waarmaken in gameplay. In een andere wereld noemen ze dat misleidend reclame maken.
Bericht 10 van 18 (4.077 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help