Re: Trage gameplay en button delay!

door dutchglitcher76
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Trage gameplay en button delay!

★ Apprentice
@SanderVermunt Nee we worden hier totaal niet serieus genomen ik heb een bericht geplaatst met de vraag hoe het kon dat ik de door mij ingestelde tenues niet kreeg en als dit gebeurde was de gameplay absurd slecht aan de telefoon word je niet geholpen en hier antwoord @EA_Jason al evenmin maar uiteindelijk ben ik wel de sigaar kost me wel een tal verlies en waardoor je op achterstand komt met andere spelers zodat je uit eindelijk punten moet kopen of divisies lager moet gaan spelen en de rewards nog slechter zijn
Bericht 11 van 67 (606 Weergaven)

Re: Trage gameplay en button delay!

★ Apprentice
@EA_Jason Is het de bedoeling dat mensen een hele cameraploeg gaan in huren om zowel het beeld als de controller te laten filmen is het niet genoeg dat zowat iedere speler van fifa inclusief jullie eigen game changers er over klagen dat het spel met zeer grote regelmaat niet te spelen is
Bericht 12 van 67 (604 Weergaven)

Re: Trage gameplay en button delay!

EA SPORTS FC Team

We moeten juist specifieke voorbeelden hebben en duidelijk aan kunnen tonen dat er een probleem is. Daarnaast moeten we ook exact weten wat het probleem is, met alleen "het spel is niet te spelen" komen we niet erg ver. 

 

Er is geen camerploeg nodig om dit op te nemen, even jouw telefoon juist plaatsen zodat de controller en het scherm in beeld zijn is al genoeg Standard smile

 

Ik zie mensen hier klagen dat het secondes duurt voordat het spel reageert op de input, dat is erg lang. Ik heb zelf gister op de PS4 online gespeeld en net nog even Carrière op de PC en ik had totaal geen delay. 

 

We hebben dit probleem intern ook niet na kunnen bootsen en daardoor hebben we deze exacte voorbeelden met zo veel mogelijk informatie nodig, een filmpje laat alles duidelijk zien. 

 

@dutchfifa127 Als je de verbinding ingesteld hebt op de manier die je hebt aangegeven en je hebt een UOTrace gedaan tijdens het spelen, stuur mij dan de UOTrace via een DM en dan gaan we het doorgeven. 

 

's Nachts werkt het wel? Het kan ook zijn dat jouw ISP overbelast is. Zoals ik al zei, dan hebben we een UOTrace nodig. 

Jason.png
Bericht 13 van 67 (591 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay en button delay!

[ Bewerkt ]
★★★★ Apprentice

Zoals ik al zei @EA_Jason, wil ik jullie testfase wel eens zien...

Als wij jullie van beeldmateriaal moeten voorzien, kunnen jullie dit even goed andersom ook vertonen. 

 

Het is heel vreemd dat tientallen mensen klagen over het te laat reageren na het intoetsen van de knoppen, maar dat jullie deze problemen niet ondervinden. 

 

Mijn vraag is dus, hoe testen jullie het spel? 

Is dat 1 match? 2-3-4?

Het is zo dat als je er maar 1 speelt je geen objectief resultaat kunt verschaffen... Je moet meerdere matchen spelen om een totaal resultaat te kunnen bereiken.

 

Wat jij nu in feite zegt is dat de tientallen personen die deze fout opsommen, allemaal leugenaars zijn... 

Jullie nemen jullie eigen waarnemingen als waar en wat de comminuty vind trekken jullie zich niets van aan... 

 

Bericht 14 van 67 (568 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay en button delay!

★★★★ Apprentice
@vdp_stijn @dutchfifa127 Ik ben het helemaal met jullie eens. Smoesje na smoesje komt er weer uit de koker. “Om te kijken of het probleem op het ene platform wel voor komt en op de andere niet. Dat moeten we duidelijk onderzoeken”. “We hebben dit zelf getest”.
Wat een lachertje dit.
Het probleem is duidelijk aangekaart waar het spel (in elke game-type) faalt. En dat doet het op heel veel punten. Maakt niet uit op welk platform dit is en hoe vaak jullie dit zelf testen.

Laat ik het anders stellen @EA_Jason:
Als jij een product koopt, in dit voorbeeld een kast bij de IKEA. En je zet dat product in elkaar (vergelijking met installeren dus) en dan blijkt dat de deurtjes van de kast piepen en kraken en de lades in de kast niet goed open en dicht gaan, maar je doet het er maar mee. Maar dan twee maanden later zegt IKEA, dat ze het kastje retour nemen en een nieuwe aan je geven (vergelijking met updaten) maar dan blijkt alsnog dat het piepen en kraken en het probleem van de lades niet is verholpen. Wat doe je dan? Ga je terug naar de IKEA? En dan? Als je dan een antwoord van hen krijgt in de vorm van wij hebben dat zeg getest en dat is niet zo, en we willen graag dat u de kast filmt als u deze handelingen uitvoert. Ow ja en hoe heeft u de kast in elkaar gezet? En waar heeft u hem staan? Op weke ondergrond?
Als je dat soort vragen zou krijgen van een medewerker bij IKEA? Wat doe je dan? Trek je hem of haar dan niet even over de balie en vraagt even of die persoon wel helemaal goed wijs is? Ik wel namelijk. En ik ben absoluut geen klager.

Ik heb een eigen bedrijf en lever ook producten (wijn ). Als iemand dan dat product bij mij retour levert en het is niet goed in zijn ogen, krijgt hij of zij zonder pardon een ander evenwaardig product mee van mij. En dan ga ik onderzoeken waarom die klacht er is gekomen. En ga op zoek naar een beter vervangend product. En in mijn branche is dat nog veel lastiger omdat mijn product met eigen smaak te maken heeft (wat vinden mensen lekker smaken en smaken verschillen). Maar wat ik NIET doe, is hen vertellen dat het aan hen ligt en niet aan mij. Zo van: ik heb het zelf getest en ik vond het wel goed, dus dan heb jij even pech.
Als ik dat doe, ben ik no time failliet. Nee wat ik doe is met de klanten mee denken. Zodat ze later weer meer bij mij kopen. En over mij praten dat ik dingen goed op los.
Goed, dat gezegd hebbende over jullie klantenservice mentaliteit. Ik snap trouwens nog steeds niet dat jullie geen klachtenafdeling hebben, als zo een groot bedrijf zijnde. Zal wel te veel geld kosten...

Dan terug naar het probleem van het spel (want we raken twee onderwerpen aan in dit topic).
Hoe haal je het in je hoofd om ons neer te zetten als leugenaars inderdaad??? Dus alles wat wij beweren is niet juist? Dus als ik zeg dat ik zeker 10 keer per game merk dat een pass een andere kant op gaat dan als waar ik heen stuur, dan ligt dat aan mij? Of dan is dat dus niet waar? Ik lieg daar dus over? Zeg het maar hoor, als dat zo is. Dan lust ik je rauw.
Ik laat me hier nu niet afwimpelen door dit soort geneuzel.
Eveneens als het automatisch buitenspel lopen door spelers zonder dat jij de opdracht geeft dat ze die beweging naar voren moeten maken. Oftewel, dat beslist de computer voor jou. Want ja, je moet wel minstens een aantal keer per wedstrijd buitenspel staan. Anders hebben we commentaar opgenomen voor het spel wat niet gebruikt kan worden.
Zo werkt het spel gewoon. Het proberen na te bootsen van realiteit, waarbij het dus te ver gaat. Je kunt realistisch voetbal niet na bootsen in een videospel. Ja, visueel misschien. Maar niet tot in alle details.
Moet je je eens voorstellen als Call of Duty dat zou doen? Dan is de game binnen 1 minuut voorbij, want dan is iedereen een keer neergeknald. En geloof me, in het echt sta je niet op van een headshot.
En nu krijg ik natuurlijk als antwoord: dat kun je niet met elkaar vergelijken. Ja dat kan wel! Ik vergelijk een videogame met een videogame. Ik hoef geen super realiteit. Ik wil een spel als entertainment. Ik hoef geen over de top echt voetbal te spelen. Ik wil graag door middel van positiespel, tactiek en lol goals maken. En dat er dan regelmatig een bal niet in gaat omdat hij over of mis gaat, of dat de keeper hem tegen houdt, helemaal prima. En niet dat 19 van de 20 schoten geblokkeerd worden door verdedigers. Ja dat mag af en toe gebeuren, maar niet constant. Als jullie dat “realistisch” vinden, dan wil ik wel een paar keer in het echt op een doel schieten met jullie allemaal van EA er voor en dan zul je merken hoe moeilijk het is in het echt om een schot te blokkeren. En dan ook kijken hoeveel er nog op staan als ik wel een keer tegen je aan schiet. En ja ik schiet hard, heb op hoofdklasse amateurs gevoetbald, dus ik weet waar ik het over heb.
Verdedigers zijn niet allemaal Virgil van Dijk.
Dus hou dat ook zo.
Spelers waar ik tegen speel, rammen alleen maar op knoppen bij het afpakken (de B-knop op de Xbox dus) en rennen alleen maar met snelle spelers. Als je daar dus niks tegen kunt doen, is dat belachelijk. Je beloont spelers niet door goed spel of door slimme tactieken.
Denk je nu echt dat FTekz (of hoe die pannenkoek ook heet) zelf ooit op fatsoenlijk niveau tegen een bal heeft getrapt?
Jullie maken het mooie spel wat voetbal is kapot in de game.
En de hele community vindt dit.
Dus begin nu niet weer over “wij hebben het getest en wij hebben gezien dat dit niet zo is”.
Dit geldt idem voor button-delay. Wat er overduidelijk in zit en wat niks heeft te maken met onze verbindingen, instellingen of Internetsnelheid. Met andere games hebben wij daar geen last van. Dus dat is echt niet het probleem. Want ook op single player komt dit voor. Spelers reageren 1 tot 2 seconden later dan daar waar jij op drukt. Ik heb vaak al 4 combinaties in gedrukt van speler tot speler voor dat de bal daar überhaupt is. Dat heet spel inzicht in het voetbal zoals dat hoort te zijn. Maar omdat iemand op een B-knop ramt of omdat een speler door een animatie de actie of pass later uit voert dan dat jij zegt dat hij moet doen, gaat het mis, of het gaat sowieso mis omdat de pass ineens een heel andere kant op gaat.
En nee, ik ga dit niet filmen. In geen 100 jaar (zie vergelijking met IKEA). Wie denken jullie wel dat jullie zijn? Jullie zijn en blijven maar een bedrijf, je hebt miljoenen klachten gehad wereld wijd over dit spel en bijna niemand speelt het meer.
Denk daar maar eens over na en fix je klote spel!
Bericht 15 van 67 (558 Weergaven)

Re: Trage gameplay en button delay!

★★★★ Apprentice

Lool... 

 

Dan wil je video's uploaden en dan is het bestand te groot... 

En de vid duurt maar 10sec... Wat een grap heel ea

Bericht 16 van 67 (553 Weergaven)

Re: Trage gameplay en button delay!

★★★★ Apprentice
@vdp_stijn Hahahahaha
Ik had niet anders verwacht
Bericht 17 van 67 (546 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay en button delay!

★★★★ Apprentice

Echt gek... 

Ik typ '...' en daarna kies ik 1 bestand... En gelijk is het te groot hahaa

 

@EA_Jason kan ik deze vids naar je sturen op een ander manier?

Zodat je kan zien wat me ergert bij de tegendoelpunten

Bericht 18 van 67 (542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay en button delay!

★★★★ Apprentice

Het feit ook dat ik 20x om doel schiet en de keeper alle ballen pakt.

En de tegenstander 3x op goal schiet en er 2 binnen zitten... 

Bericht 19 van 67 (530 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay en button delay!

[ Bewerkt ]
★★★★ Apprentice

Nu heb ik het wel helemaal geen had hoor... 

 

Ik speel hier net een potje! 

 

Ik sta 2-4 voor... En in 8min krijg ik 3goals binnen...

Wtf is dit spel! 

Hij wordt zo hard geboost vanaf de 80ste minuut die kerel omdat ie 2-4 achterstaan.

Plots kunnen m'n spelers amper nog vooruit lopen. 

 

Wtf is dees spel maat, klaar voor et stort! 

 

Als ge dn ziet hoeveel kansen ik krijg en em in de foto hieronder ja baas...

@EA_Jason als je dan nog eens durft zeggen dat er niets mis is...

 

 

Wederom kan ik m'n foto niet uploaden, dees is echt de meest onwaarschijnlijke site en meest onwaarschijnlijk game da ik ooit gespeeld heb. 

 

Ik hoop van harte da ik u niet tegen kom @EA_Jason. Of ik garandeer u da ik u met m'n eigen handen in u fifa dooske steek

Bericht 20 van 67 (527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help