Toetsenweigering bij goed resultaat

door indopower56
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Toetsenweigering bij goed resultaat

★ Guide

Hallo,

 

Als ik in squadbattles in de top 100 dreig te komen. Valt elke keer de commando's weg. Als ik wil wisselen van speler, word dat regelmatig genegeerd. Als ik een bal aan de voet heb, en ik wil passen, zit er een vertraging in. Niet in secondes, maar totdat er iemand staat om te onderscheppen. Als er niemand staat, word vaak de commando genegeerd. Schoten die op goal gaan, volgens de pijl, gaan naast van mij  spelers. Buitenspellijn ligt verder het veld in, dan daadwerkelijk de voeten staan van de tegenstander. Dus staan wij in principe gelijk, dan ligt de lijn meer naar voren, waardoor het buitenspel is. Wat moet ik doen, behalve niet meer in de top 100 te komen, om dit te voorkomen? Het is echt heel vervelend, en omdat de game niet goed in elkaar steekt, verlies ik dus weer punten die mij goede rewards opleveren. Als ik op een andere rang sta, dan loopt alles wel goed, zodra de wedstrijd om in de top 100 te komen aanbreekt, veranderd echt alles. 

 

Bericht 1 van 1 (182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help