Toetsenbord werkt niet bij aanmaken ea account

door CaptainDutchman3
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Toetsenbord werkt niet bij aanmaken ea account

★★★ Newbie

ik wil een easports account aan maken, maar wanneer ik op het balkje klik voor gebruikersnaam en wachtwoord en ik moet gaan typen via het toetsenbord van playstation, gaat het vast hangen en kan ik dus niet typen. om terug te gaan naar het hoofdmenu kan ik alleen internetverbinding testen. Valt dit te fixen???

Bericht 1 van 4 (760 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Toetsenbord werkt niet bij aanmaken ea account

EA SPORTS FC Team

Hey @CaptainDutchman3,

 

Heb je al geprobeerd om de PS4 helemaal uit te sluiten en het stroom van de console af te halen voor enkele minuten, waarna je de PS4 opnieuw opstart? Hetzelfde kan je ook met jouw router doen.

 

Dat je een melding krijgt om jouw verbinding te testen kan aangeven dat de verbinding niet optimaal is.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (759 Weergaven)

Alle reacties

Re: Toetsenbord werkt niet bij aanmaken ea account

EA SPORTS FC Team

Hey @CaptainDutchman3,

 

Heb je al geprobeerd om de PS4 helemaal uit te sluiten en het stroom van de console af te halen voor enkele minuten, waarna je de PS4 opnieuw opstart? Hetzelfde kan je ook met jouw router doen.

 

Dat je een melding krijgt om jouw verbinding te testen kan aangeven dat de verbinding niet optimaal is.

Jason.png
Bericht 2 van 4 (760 Weergaven)

Re: Toetsenbord werkt niet bij aanmaken ea account

★★★ Newbie

Mijn toetsenbord blijft ook Steeds hangen heb al ps4 afgesloten en router opnieuw gestart maar niets werkt. Toetsenbord blijft vasthangen.

 

Bericht 3 van 4 (657 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Toetsenbord werkt niet bij aanmaken ea account

EA SPORTS FC Team

@mat21057257 Toetsenbord op de PS4?

Jason.png
Bericht 4 van 4 (648 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help