Re: Toegang als beheerder nodig

door EA_QueenBee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Toegang als beheerder nodig

★ Novice

Hoi, ik wilde fifa 23 opstarten, maar moest eerst een update doen. Na de update krijg ik telkens bij het opstarten van ea anticheat de melding dat ik de game niet kan starten en ik toegang als beheerder moet hebben. Wat moet ik hieraan doen?

Ik speel via de ea app op pc en heb al geprobeerd ea anticheat te verwijderen en installeren en ik heb al geprobeerd om als administrator fifa te openen, dit werkte niet. Bedankt alvast voor het lezen.

Bericht 1 van 4 (727 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Toegang als beheerder nodig

Community Manager
Hoi @Quotenkon,

Toen je het spel als administrator probeerde te openen, heb je toen een ander foutmelding gekregen? Of nog steeds hetzelfde?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 4 (717 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Toegang als beheerder nodig

★★★ Newbie

Hoi. Ik heb hier ook last van. Heb hem ook al als administrator opgestart maar dit heeft geen verschil.

Bericht 3 van 4 (652 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Toegang als beheerder nodig

Community Manager
Hoi @FinnE007,

Kan je de stappen in dit artikel proberen om te zien of dat je anticheat problemen oplost?

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/EA-AntiCheat-Launcher-is-already-running/m-p/12237852/hig...

Dit heeft al een hoop spelers geholpen, dus hopelijk helpt het hier ook. Eens je klaar bent met al die stappen, dan is het belangrijk om het juist niet als administrator op te starten. Klinkt vreemd, maar voor de een of ander manier kan dat juist precies die foutmelding veroorzaken.

Laat me weten of dit helpt!

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (649 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help