Tijd versnellen Sims 4

door tessaxhoii
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Tijd versnellen Sims 4

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik heb al best lang problemen met het versnellen van de tijd. De tijd loopt op 1 gewoon normaal. Op 2 doet hij iets wat sneller. Maar bij 3 gaat hij soms wat sneller, maar naar een paar seconden blijft hij hangen op de normale snelheid. Ook tijdens het werken of slapen werkt het tijd versnellen vaak niet. Hierdoor moet ik vaak lang wachten. Ik heb de game al een paar keer gerepareerd. Hierdoor werd het niet beter. 
Ook heb ik een speed-mod geprobeerd. Deze werkte op zich wel, maar hij bleef ook weer vaak hanger en het spel werd er trager van dus die heb ik weer verwijderd.

 

Kan iemand mij helpen?

 

 

Bericht 1 van 6 (1.829 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tijd versnellen Sims 4

Champion
@tessaxhoii Een tijdje geleden werd dit probleem ook gemeld op de Engelstalige pagina van dit forum.
Kijk ook eens hier:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/FIXED-Game-randomly-speeds-up/td-p/8533657

Dat probleem werd opgelost door de laatste updates.
Zou je eens willen kijken of je alle updates van de Sims 4 hebt?
Op deze pagina staan de oplossingen die meekwamen met die updates.
https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-updates/
Zodra je je spel start staat onderin een nummer. Dat nummer is van het spel dat je speelt.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (1.811 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tijd versnellen Sims 4

★★★ Newbie

@Trismagistos  schreef:
@tessaxhoiiEen tijdje geleden werd dit probleem ook gemeld op de Engelstalige pagina van dit forum.
Kijk ook eens hier:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/FIXED-Game-randomly-speeds-up/td-p/8533657

Dat probleem werd opgelost door de laatste updates.
Zou je eens willen kijken of je alle updates van de Sims 4 hebt?
Op deze pagina staan de oplossingen die meekwamen met die updates.
https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-updates/
Zodra je je spel start staat onderin een nummer. Dat nummer is van het spel dat je speelt.
Hartelijke groet.

Bij mij is het net andersom! De tijd gaat heel sloom ipv heel snel. Via Origin zegt hij dat mijn spel up to date is. Ik heb versie 1.61.15.1020.

Bericht 3 van 6 (1.798 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tijd versnellen Sims 4

★★★★★ Expert
Start eens met het weghalen van aangepaste inhoud ("modificaties") en de basisstappen opvolgen, @tessaxhoii.

Groetjes.
Bericht 4 van 6 (1.751 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tijd versnellen Sims 4

Champion
@tessaxhoii In je eerste verhaal beschrijf je dat de tijd normaal versnelt en nu dat de tijd weer heel langzaam gaat. De modificatie die je gebruikt is vermoedelijk niet meer up to date na de laatste update van 12 februari. Zorg ervoor dat je na iedere spel update ook je modificaties bijwerkt. Als ze het niet meer doen moet je toch bij de maker van de modificaties zijn.
Soms houden de makers op met updaten dan wordt het tijd om opzoek te gaan naar een andere oplossing.
In zijn geheel verwijderen zou dan dé oplossing kunnen zijn.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 6 (1.730 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tijd versnellen Sims 4

★★★★★ Expert
Kun je aangeven of je probleem is verholpen, @tessaxhoii?
Bericht 6 van 6 (1.679 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help