Tiener gaat niet meer naar school

door emgjh
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Tiener gaat niet meer naar school

★ Novice

hooi, mijn tiener gaat sinds een tijdje niet meer naar school. Ik krijg nog wel een melding dat ze over een uur naar school moet, maar vervolgens staat er nergens dat ik haar naar school kan sturen. Het knopje staat er gewoon niet. Het spel heb ik al gerepareerd, dat werkt helaas ook niet.... Zou iemand mij alsjeblieft willen helpen?

Bericht 1 van 6 (1.648 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Tiener gaat niet meer naar school

★★★★★ Expert
Je dient De Sims 4 en de Origin cliënt eerst wel af te sluiten, @emgjh. Probeer het dan nog eens. Mocht het nog steeds niet werken, dan heb je niet de juiste rechten en/of software draaien die deze acties zou kunnen verhinderen.

In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (1.574 Weergaven)

Alle reacties

Re: Tiener gaat niet meer naar school

★★★★★ Expert
Gebruik je soms aangepaste inhoud, @emgjh? Dan zal het daardoor komen, want die staan bekend voor problemen te zorgen.

Map van De Sims 4 hernoemen, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat. Zie je nog meerdere mappen met "Sims 4" hier staan? Hernoem die dan ook.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk dit helpartikel hoe je dat doet: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de spelbibliotheek via de Origin cliënt. Daar rechtsklik je op De Sims 4 en dan "Repareren" kiezen.
Hierna controleer je ook of De Sims 4 is bijgewerkt.
Vervolgens De Sims 4 schoon starten en met nieuw gemaakte Sim of huishouden gaan testen of je probleem is verholpen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (1.633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tiener gaat niet meer naar school

★ Novice
@RealSimmor0 bij repareren gebeurde er niks. Er staan niet meerdere mappen, dus die kan ik ook niet hernoemen. Cache van de Origin Cliënt leeghalen gaat niet goed, dus helaas is mijn probleem nog niet opgelost.
Maar bedankt voor het proberen en de hulp!
Bericht 3 van 6 (1.578 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tiener gaat niet meer naar school

★★★★★ Expert
Je dient De Sims 4 en de Origin cliënt eerst wel af te sluiten, @emgjh. Probeer het dan nog eens. Mocht het nog steeds niet werken, dan heb je niet de juiste rechten en/of software draaien die deze acties zou kunnen verhinderen.
Bericht 4 van 6 (1.575 Weergaven)

Re: Tiener gaat niet meer naar school

Champion
@emgjh Je kan misschien nog eens proberen om het bestand: 'localthumbcache.package' te verwijderen. Dat bestand vind je in de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
Dat zorgt ervoor dat alle foutjes die zijn mee geslopen met modificaties in een klap worden verwijderd. Het spel maakt zelf een 'nieuwe en schone versie' van dat bestand aan als je het spel opnieuw start.
Zorg er wel voor dat je niet aan het spelen bent als je deze actie wil ondernemen.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 6 (1.529 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tiener gaat niet meer naar school

EA SPORTS FC Team

Via Weergeven in Windows verkenner kan je ook ervoor kiezen om de verborgen items weer te geven om zo de cache te legen. 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (1.474 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help