This account is invalid

door dutchbasturd
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

This account is invalid

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie
  • Hello there i have a second account that i am trying to log in with on the game battlefield v and it says that my account is invalid. And the othet problem is i cant login anymore with my other account at EA even if i try changing  my pasword it directs me to my main account pretty weird so problem is i cant play battlefield v wit my other account or login at EA its a old account.
  • Platform ps4 pro
    • Account : Devils-_-hybrid recently changed my psn name but e-mail is still the same
Bericht 1 van 6 (883 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: This account is invalid

EA SPORTS FC Team

Hey @oogballenjoch,

 

We hebben hier een algmeen topic over de Ongeldige Accounts waar in de geaccepteerde oplossing staat hoe je dit op kunt lossen:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Account-ongeldig/m-p/9082835#M6134

 

Aangezien ik het aantal topics hierover wil beperken tot een minimum, zal ik deze een slotje geven Standard smile

 

Klik dus op bovenstaande link voor de oplossing en laat daar een reactie achter mocht het niet werken.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (635 Weergaven)

Alle reacties

Re: This account is invalid

EA SPORTS FC Team

Hallo @dutchbasturd,

 

Mogelijk dat er iets mis is met jouw account. Dit kan nagekeken worden door onze helpdesk en ze kunnen het ook in orde maken Standard smile

 

Bel ze even op een waarschijnlijk kan je binnen 10 minuten weer verder spelen (tenzij er meer aan de hand is).

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 6 (869 Weergaven)

Re: This account is invalid

★ Novice

thx ik zag de ticket ik heb nu zelf ook het probleem ik heb echt geen idee wat er mis is heb het met al me ea spellen. ik kom nog wel in een van de twee ea accoumts maar als ik het spel opstart op mn ps 4 krijg ik die melding. Het kan ook zijn dat ik zelf per ongelijk ietrs verwijderd heb ( ik dacht dat ik alleen screenshots verwijderd heb maar nu twijfel ik daar toch eccht over).

Bericht 3 van 6 (739 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: This account is invalid

EA SPORTS FC Team

Een ongeldig account is meestal iets dan we aan moeten passen aan onze kant @Mastererofc.

 

Neem hiervoor contact op met onze helpdesk door naar https://help.ea.com/en/contact-us/ te gaan, de regio in te stellen op United States en alle gegevens in te vullen. daarna kan je in het Engels een chat beginnen met onze helpdesk Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 6 (723 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: This account is invalid

★★★ Newbie
@EA_Jason ik heb hetzelfde probleem, als ik probeer online te spelen komt er een melding dat mijn account invalid is. ik hoop dat dat vandaag nog gefixt kan worden.
Bericht 5 van 6 (651 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: This account is invalid

EA SPORTS FC Team

Hey @oogballenjoch,

 

We hebben hier een algmeen topic over de Ongeldige Accounts waar in de geaccepteerde oplossing staat hoe je dit op kunt lossen:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Account-ongeldig/m-p/9082835#M6134

 

Aangezien ik het aantal topics hierover wil beperken tot een minimum, zal ik deze een slotje geven Standard smile

 

Klik dus op bovenstaande link voor de oplossing en laat daar een reactie achter mocht het niet werken.

Jason.png
Bericht 6 van 6 (636 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help