Re: The sims 4 blijft foutcode geven

door Charisaj7
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

The sims 4 blijft foutcode geven

★★★ Novice

Hallo ik probeer the sims 4 te spelen en elke keer weer fout code 134:b378c837:4240d837.

Bericht 1 van 6 (1.764 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: The sims 4 blijft foutcode geven

Champion
@Charisaj7 en @dennietromp1991

Het blijft een bekend probleem ook na de meest recente update hebben mensen nog steeds last ervan.
Als je een beetje Engels kan lezen en schrijven raad ik je aan dit te melden op dit deel van het forum.
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CURRENT-ISSUE-PC-MAC-Error-code-134-b378c837/td-p/9205967/high...
Meld het als een Bug en wees zo volledig mogelijk. Dus hoe meer details hoe beter. Hoe dan ook..
Veel plezier met spelen.


Hoe meer meldingen, hoe eerder er weer naar wordt gekeken.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (1.662 Weergaven)

Alle reacties

Re: The sims 4 blijft foutcode geven

★★★★★ Expert
Hallo @dennietromp1991,

Om mee te beginnen, ontdoe je spel van aangepaste inhoud.
Vervolgens de basisstappen doen en ervoor zorgen dat De Sims 4 is bijgewerkt.
De Sims 4 schoon starten.
Test met een nieuwe Sim of huishouden, of je probleem is verdwenen.


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (1.717 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims 4 blijft foutcode geven

★★★ Newbie

Hallo,

 

Gisteren was ik het spel aan het spelen en heb voor het afsluiten het spel opgeslagen. Vanmiddag toen ik verder wilde spelen, moest ik eerst de vernieuwde versie van Origin downloaden. Dat heb ik gedaan maar omdat ik opnieuw moest inloggen en ik mijn wachtwoord was vergeten, heb ik deze aangepast. Ik kan wel inloggen en mijn huishoudens zien. Daarnaast kan ik een nieuw huishouden aanmaken maar wanneer ik op het huishouden klik, krijg ik ook deze foutmelding. Ook al heb ik meerdere keren het spel opnieuw opgestart.

 

Ik hoop dat hier een oplossing voor is.

 

Groetjes

Bericht 3 van 6 (1.706 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims 4 blijft foutcode geven

★★★★★ Expert
Lukt het om De Sims 4 te starten, @Charisaj7? Heb je de basisstappen ondernomen?
Bericht 4 van 6 (1.696 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims 4 blijft foutcode geven

★★★ Newbie

Ja, Ik kan Sims 4 starten en een huishouden kiezen. Dan laadt hij en wanneer hij dan geladen is, krijg ik de melding: Laden van het spel is mislukt. Foutcode... en dan we raden je aan de game opnieuw op te starten. Ik heb de sims 4 geupdate en ook repareren geprobeerd maar niets helpt. Ik heb het spel pas dus ik zou het jammer vinden als ik nu al niet meer kan spelen. 

Bericht 5 van 6 (1.688 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims 4 blijft foutcode geven

Champion
@Charisaj7 en @dennietromp1991

Het blijft een bekend probleem ook na de meest recente update hebben mensen nog steeds last ervan.
Als je een beetje Engels kan lezen en schrijven raad ik je aan dit te melden op dit deel van het forum.
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CURRENT-ISSUE-PC-MAC-Error-code-134-b378c837/td-p/9205967/high...
Meld het als een Bug en wees zo volledig mogelijk. Dus hoe meer details hoe beter. Hoe dan ook..
Veel plezier met spelen.


Hoe meer meldingen, hoe eerder er weer naar wordt gekeken.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (1.663 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help