Re: The Sims 4 op Mac wil niet downloaden

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

The Sims 4 op Mac wil niet downloaden

★★★ Newbie

Mijn dochter heeft sinds een tijdje de sims4 op een macbook pro van 2010. Dit hebben we gedownload via Origin en dit spelen ging perfect tot dat de game geupdate moest worden en dan kregen we altijd de melding dat het downloaden niet lukte omdat de internetverbinding niet werkte of dat we het later opnieuw moesten proberen. Maar de internetverbinding werkte wel, maar het spelen ging nog altijd dus geen probleem. Gisteren hebben we een uitbreiding voor de Sims 4 gedownload (stadsleven, uit eten & bowling accessoires dit kostte 49€) maar die kwam niet in de games bibliotheek dus kon deze ook niet downloaden. Kreeg altijd de melding als ik hem wou kopen zogezegd dat die al in mijn bezit was en dat ik de orginele game moest hebben maar die hebben we?

 

Heb alles opgezocht en geprobeerd van origin te verwijderen en opnieuw te installeren, download cache verwijderen, heb de sims4 verwijdert en proberen opnieuw te installeren en downloaden maar nu wilt die ook niet downloaden, krijg steeds dezelfde melding dat de internetverbinding niet werkt... Dus nu kan zij niks meer spelen...

 

Iemand een idee of oplossing? 

 

alvast bednakt.

Bericht 1 van 2 (687 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: The Sims 4 op Mac wil niet downloaden

EA SPORTS FC Team

Hey @lorrajj,

 

Je kunt de uitbreidingen downloaden en installeeren door in Origin op De Sims 4 te klikken en dan naar Extra Content/Uitbreidingspakketten/Game Packs te gaan. 

 

Daar zie je dan een oranje knop om deze uitbreidingen te downloaden nadat je ze gekocht hebt. 

 

Het vreemde is dat je de melding krijg dat je geen internet verbinding hebt, heb je hier een screenshot van voor mij?

 

Op de Mac maak je een screenshot met CMD + Shift +4 (of 3).

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (679 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: The Sims 4 op Mac wil niet downloaden

EA SPORTS FC Team

Hey @lorrajj,

 

Je kunt de uitbreidingen downloaden en installeeren door in Origin op De Sims 4 te klikken en dan naar Extra Content/Uitbreidingspakketten/Game Packs te gaan. 

 

Daar zie je dan een oranje knop om deze uitbreidingen te downloaden nadat je ze gekocht hebt. 

 

Het vreemde is dat je de melding krijg dat je geen internet verbinding hebt, heb je hier een screenshot van voor mij?

 

Op de Mac maak je een screenshot met CMD + Shift +4 (of 3).

Jason.png
Bericht 2 van 2 (680 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help