The Sims 4 legacy Edition, start niet op

door Skittie123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

The Sims 4 legacy Edition, start niet op

★★★★ Novice

Na het Updaten van Origin en het installeren van The Sims 4 legacy Edition, start het spel niet meer op

Ik blijf onderstaande melding houden. Alle stappen van map hernoemen en cache map verwijderen aantal keer gedaan!!!!

 

Unable to start:

 

Initialization error at start up.

 

[135dec40:90f690cf:00000075:495f32a0]

Bericht 1 van 26 (1.137 Weergaven)

Re: The Sims 4 legacy Edition, start niet op

★★★★ Novice
@Skittie123 Ik heb precies hetzelfde probleem sinds gisteren! Echt super vervelend. Niets lijkt te helpen. EA gebeld. Die zeggen dat meerdere Mac gebruikers dit probleem hebben. Hoop dat dit héél snel opgelost wordt!
Bericht 2 van 26 (1.127 Weergaven)

Re: The Sims 4 legacy Edition, start niet op

★★★★ Novice

Dat zou wel heel fijn zijn 

 

Bericht 3 van 26 (1.124 Weergaven)

Re: The Sims 4 legacy Edition, start niet op

★★★★★ Expert
Heb je ook het spel gerepareerd nadat je de cache had leeggemaakt en de map had hernoemd, @Skittie123?

Verder zou
je een nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten kunnen aanmaken, daarop aanmelden en het nogmaals proberen;
dien je overige, onnodige openstaande software helemaal hebben afgesloten, want deze kunnen de goede werking van beide mogelijke verhinderen;
tevens kan het nog het helpen als de Origin cliënt helemaal verwijderd, de laatste versie download en installeert;
ervoor te zorgen dat de stuurprogramma's van je platform en updates voor het besturingssysteem die nog beschikbaar zijn, downloaden en installeren.

Dit geld ook voor @casiopeiagod.


Groetjes.
Bericht 4 van 26 (1.114 Weergaven)

Re: The Sims 4 legacy Edition, start niet op

★★★★ Novice
@RealSimmor0 Bedoel je een nieuw gebruikersaccount op de mac (niet in origin neem ik aan)?
Origin client kon ik op mijn mac nergens vinden, maar misschien komt dat omdat ik Origin eerder al heb gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd (laatste versie).
Het laatste begrijp ik niet helemaal: welke 'stuurprogramma's' van welk platform precies? Verder is mijn mac volledig up to date (mac os Sierra 10.13.6), hoger kan niet, want mac is uit 2011. Vandaar dat ik Legacy heb moeten downloaden.

Ik probeer het in ieder geval met een nieuw administrator account...
Bericht 5 van 26 (1.112 Weergaven)

Re: The Sims 4 legacy Edition, start niet op

★★★★ Novice

Dit heeft helaas ook niet geholpen Disappointed

Bericht 6 van 26 (1.101 Weergaven)

Re: The Sims 4 legacy Edition, start niet op

★★★★ Novice

 

Neem bij mij heeft het ook niet geholpen.

 

Wanneer gaat EA dit oplossen? Dit is duidelijk een programmeringsfout bij Origin.

Eigenlijk is het te gek voor woorden dat je zelf allerlei toestanden moet uithalen om een programma te laten werken dat kennelijk niet naar behoren functioneert!

 

Vandaag nog maar eens bellen dan.

Bericht 7 van 26 (1.090 Weergaven)

Re: The Sims 4 legacy Edition, start niet op

★★★★ Novice

Ja ik hoop dat ze het snel oplossen want ik zou ook graag sims4 studente leven willen spelen

Bericht 8 van 26 (1.081 Weergaven)

Re: The Sims 4 legacy Edition, start niet op

★★★ Novice
@Skittie123 jaa ik heb precies hetzelfde probleem en verheugde me echt op het nieuwe pakket!
Bericht 9 van 26 (1.051 Weergaven)

Re: The Sims 4 legacy Edition, start niet op

★★ Novice

Ik ben ook al 3 dagen bezig met van alles te proberen om nog te kunnen spelen. Sinds die legacy edition er is kan ik helemaal niks meer! 

Echt heel vervelend, beter fixen ze dit snel

Bericht 10 van 26 (1.033 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen