The Sims 4 download niet

door AH111089
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

The Sims 4 download niet

★★★ Newbie

Zojuist een aantal keren geprobeerd om The Sims 4 te downloaden. Helaas zonder resultaat.
Origin is gedownload en The Sims 4 verschijnt als tegeltje in Mijn Gamebibliotheek. Nadat ik hier op downloaden heb geklikt, verschijnt een pop-up (zie bijgevoegde printscreen). "De game-installatiemap is ongeldig. Selecteer een andere map". Hoe, wat en waar dan? 

Bericht 1 van 9 (1.755 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: The Sims 4 download niet

Zou je eens kunnen kijken of de installatie map in de instellingen een map is die bereikbaar is.
Zie op de achtergrond dat je al in de instellingen zit, daar moet je het tabje installaties en opgeslagen spellen hebben.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

In thread bekijken

Bericht 2 van 9 (2.107 Weergaven)

Alle reacties

Re: The Sims 4 download niet

Zou je eens kunnen kijken of de installatie map in de instellingen een map is die bereikbaar is.
Zie op de achtergrond dat je al in de instellingen zit, daar moet je het tabje installaties en opgeslagen spellen hebben.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 9 (2.108 Weergaven)

Re: The Sims 4 download niet

★★★ Newbie

Hi Phantomlover1717,

Bedankt voor je tip. Ik heb die mappen hersteld en nu zijn ze bereikbaar. 
Nu heb ik opnieuw op downloaden geklikt en nu staat de download in de wachtrij... (zie printscreen). Hoe haal ik deze nu uit de wachtrij zodat het spel gaat downloaden en ik straks kan gaan spelen?

Thanks!

Bericht 3 van 9 (1.743 Weergaven)

Re: The Sims 4 download niet

★★★ Newbie

De Download is inmiddels hervat nadat ik Origin had afgesloten en opnieuw heb geopend... Over 30 minuten weten we of ik eindelijk The Sims 4 kan gaan spelen!

Bericht 4 van 9 (1.740 Weergaven)

Re: The Sims 4 download niet

★★★ Newbie

Gelukt! Het spel doet het Standard smile 

Bericht 5 van 9 (1.736 Weergaven)

Re: The Sims 4 download niet

Wat goed om te horen! Hoop dat je veel plezier hebt van het spel :eahigh_file:


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 6 van 9 (1.732 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Sims 4 download niet

★★★ Newbie

welke map heb je dan gekozen

Bericht 7 van 9 (1.489 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Sims 4 download niet

★★★ Newbie

Hallo, ik heb ongeveer hetzelfde probleem.. ik zit op een mac, en ik kan de origin downloaden maar zodra ik de sims wil downloaden geeft hij aan “downloaden mislukt” zou je mij kunnen helpen? 

Bericht 8 van 9 (860 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Sims 4 download niet

★★★★★ Expert
Dit kan andere oorzaken hebben, @Gwenoooo. Begin met de cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Gebruik een bekabelde internetverbinding en je platform meteen aansluiten op de modem van de internetaanbieder. Beide ook eens opnieuw opstarten, zeker bij verbindingsproblemen.

Nagaan dat je geen software hebt draaien., die de installatie en het downloaden van De Sims 4 kan tegenhouden. Met name bepaalde beveiligingssoftware kan onbedoeld voor hinder zorgen.


Groetjes.
Bericht 9 van 9 (825 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help