Re: Teveel betaald voor uitbreiding

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Teveel betaald voor uitbreiding

★★★ Newbie

Ik heb vanmiddag vanuit het spel het uitbreidingspakket 4 seizoenen gekocht. Er is echter niet € 19,99 afgerekend maar de volle prijs zonder de voorgespiegelde korting. Graag ff rechtzetten EA!! Betaald via PayPal.

Bericht 1 van 4 (379 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Teveel betaald voor uitbreiding

★★★★★ Expert
Indien je van mening bent dat er een onjuist bedrag is afgeschreven bij de betaling, dan dien jezelf contact te gaan opnemen met de helpdesk, @Jassie-21.

Dat zal gaan via de Engelstalige chat, omdat de Nederlandstalige helpdesk werd gesloten in verband met de wereldwijde nare situatie.
Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us/new/ toe
Dan jouw regio instellen op "United States" en alle gegevens invullen.
Start de chat in het Engels.

Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Bekijk dit helpartikel, hoe je voor spellen van EA geld kan terugvragen via Origin: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/returns-and-cancellations


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Teveel betaald voor uitbreiding

★★★ Newbie

Het lukt mij op geen enkele manier en moment om überhaupt contact te krijgen met EA. Wat bereikbaarheid is het echt een drama. Ik denk dat ik de aankoop eerst via PayPal probeer te anuleren en vervolgens voor gereduceerd tarief weer te kopen. Echt slecht voor zo'n groot bedrijf om zo slecht bereikbaar te zijn. Geen chat en geen mail.

Bericht 3 van 4 (286 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Teveel betaald voor uitbreiding

★★★★★ Expert
Contact met de helpdesk zal gaan via de Engelstalige chat, @Jassie-21. Doe het wel binnen de de openingstijden. Gebruik de webbrowser met de computer. E-mail mogelijkheid is er niet.

Anders, de aankoop doen met andere betalingsmethode.

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help