Re: Tegenstander zoeken - verbinding met tegenstander verbroken

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Tegenstander zoeken - verbinding met tegenstander verbroken

★★★ Newbie

Beste,

 

Ik heb recent een XBOX Live Gold card gekocht voor m'n zoon zodat hij FIFA 17 online kan spelen.

 

De eerste dag kon ik online tegenstanders zoeken - duurt wel lang - en kon ik ook spelen.

De dag daarna, wanneer ik naar tegenstanders zocht, vond ik er soms wel maar van zodra hij wou connecteren, kreeg ik de boodschap "Verbinding met tegenstander is verbroken, kan in help...".

 

Zeer vervelend probleem want op dit moment kan m'n zoon niet online spelen.

 

Ik heb een XBOX 360 met een vast kabel verbinding RJ45 en geen Wifi.

 

Kan er ons iemand zeggen wat ik moet doen om het probleem te verhelpen?

 

Alvast bedankt.

 

Mvg,

 

GabberkeEU

Bericht 1 van 2 (1.228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tegenstander zoeken - verbinding met tegenstander verbroken

EA SPORTS FC Team

Beste @GabberkeEU,

 

Ik heb het voor je nagekeken en ik kan zien dat er nog spelers FIFA 17 online spelen op de Xbox 360. Natuurlijk zijn dit een stuk minder spelers dan op de nieuwe console, dus het kan zijn dat er in de regio maar weinig spelers online zijn. 

 

Bij welke spelmodus krijg je dit te zien?

 

Je kunt er in ieder geval voor zorgen dat de verbinding met de Xbox 360 in orde is door deze handleiding te volgen:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

 

De handleiding geeft de stappen aan voor de Xbox One, mogelijk is het menu iets anders maar de stappen zijn in principe hetzelfde. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help