Re: Te groot verschil in teams

door indopower56
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Te groot verschil in teams

★★★ Newbie

Goedemiddag,

 

Zojuist FUT 19 gaan spelen. Ik krijg een team van ongeveer 70 algemeen. 6 bronze spelers, 2 goud en 3 zilver. Dus ik begin leuk met een potje Division Rivals. Ik kom alleen maar tegen teams van 87-90 algemeen met Prime icons en noem het maar op.. Ik moet dus nu met een 70 algemeen team van ongeveer 3K tegen teams van 11000K.. Waar slaat dit op? Ik probeer online nu te spelen, ik kom alleen maar dit soort teams tegen. Gaat nergens over

Bericht 1 van 4 (403 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Te groot verschil in teams

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @naldodh7,

 

We zijn ondertussen alweer halverwege het seizoen, dus je komt natuurlijk steeds sterkere spelers tegen.

 

Misschien is het een idee om eerst wat coins te verzamelen, mee te doen met de squad battles/SBC's en andere speltypes te spelen totdat je genoeg coins hebt om een beter team samen te stellen Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Te groot verschil in teams

★★★ Novice

Beste Naldo,

 

Ondanks ik het heel erg met je eens ben wil ik je verzoeken de volgende keer dat je hier een topic van maakt om ook een Screenshot te maken voor de wedstrijd van zijn kaarten ik kan nu alleen de namen zien. Als je ook een foto kunt plaatsen van de pre-game foto's van de tegenstander dan kan hieruit opgemaakt worden of dit een team is wat via de game bij elkaar is geraapt of illegaal gekocht via internet zit een team vol met icons en echte special kaarten dan is de kans zeer groot dat dit illegal trading is.

 

Verder wil ik hier aan toevoegen dat als men zegt een league met tegenstanders van jou niveau dan geef ons ook aub niet van zulke teams want ik heb hetzelfde gooi ons dan tegen elkaar als wij een gelijkwaardig team hebben. Ik weet het is niet de 1e keer dat er dingen gezegd worden door EA die niet kloppen en ik snap genoeg mensen kopen FIFA NHL SIMS en andere EA games en zullen er altijd financien blijven komen maar dit wil niet zeggen dat je steeds mensen moet oplichten en bedriegen en lokken met valse beloftes. Daarnaast maak het wat eerlijker door alle startup items tradable te maken we krijgen allemaal half bakken zooi aan het begin maar kunnen niet eens aan een startvermogen komen omdat alles wat we niet willen of niet gebruiken niet de markt op komen.

 

P.s. Naldo het kan ook een streamer zijn die pakjes in de store kunnen kopen die gewone gamers zoals jij en ik nooit in ons leven beschikbaar krijgen in de ingame store dus houdt hier ook rekening mee.

Bericht 3 van 4 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Te groot verschil in teams

★ Guide
FIFA 19 is niet eens leuk meer, kijk naar al dat gezeur dat je van 1 game kan krijgen. Maar mensen blijven het spelen omdat er een kans is dat je een top speler krijgt? Het leuke is, als je veel coins aan paketten besteed, je gewoon niks kan krijgen. Heb je dan een heel jaar voor gespeeld. Als sinds fifa 12 ofzo. Ik vind het steeds minder leuk worden en ik ga ook zeker geen fifa 20 meer kopen. Wat zal ik veel geld besparen👌
Bericht 4 van 4 (261 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help