Re: TOTSSF Momenten Dilrosun

door HooplessMC
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

TOTSSF Momenten Dilrosun

★★★★ Novice

Product: FIFA 20
Platform:PC
Wat is jouw gamertag/PSN ID?
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 5 minuten geleden
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 10 minuten geleden
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 10% - 49%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Probeer maar eens met 2 Ajax spelers te scoren en 2 Manchester city spelers een assist geven. Deze werkt niet op Squad Battles.
Wat gebeurt er? Probeer maar eens met 2 Ajax spelers te scoren en 2 Manchester city spelers een assist geven. Deze werkt niet op Squad Battles.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Wel de Doelsteling moeten registeren

 @EA_Jason 

Bericht 1 van 8 (346 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: TOTSSF Momenten Dilrosun

EA SPORTS FC Team

Mocht je weer zoiets tegenkomen @HooplessMC, zou je dan voor mij hiervan een clip willen opnemen zodat ik na kan gaan of het goed gaat of dat het iets is dat ik aan moet kaarten?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 8 (240 Weergaven)

Alle reacties

Re: TOTSSF Momenten Dilrosun

EA SPORTS FC Team

Speel je ook minimaal op Professioneel? @HooplessMC 

Jason.png
Bericht 2 van 8 (297 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: TOTSSF Momenten Dilrosun

★★★★ Novice

Speelde zelfs op wereldklasse. Nu is alleen de challanage al verlopen dus heb ik hem niet gekregen Frown

Bericht 3 van 8 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: TOTSSF Momenten Dilrosun

EA SPORTS FC Team

Ik heb er geen andere meldingen over gezien, dus de kans bestaat dat het neit goed uitgevoerd werd.

 

Gaf je ook een assist met een Manchester City speler waarna je scoorde met een Ajax speler?

Jason.png
Bericht 4 van 8 (264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: TOTSSF Momenten Dilrosun

★★★★ Novice

Ja, heb het meerdere keer geprobeerd. Zelfs sommige wedstrijden 3 keer gescoord met een Ajax speler en als assist een manchester city speler. Wel heel apart dat het bij mij niet werkte.

Bericht 5 van 8 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: TOTSSF Momenten Dilrosun

EA SPORTS FC Team

Mocht je weer zoiets tegenkomen @HooplessMC, zou je dan voor mij hiervan een clip willen opnemen zodat ik na kan gaan of het goed gaat of dat het iets is dat ik aan moet kaarten?

Jason.png
Bericht 6 van 8 (241 Weergaven)

Re: TOTSSF Momenten Dilrosun

★★★★ Novice

Zekers, zal ik zeker doen. Alleen het nadeel is als het in Rivals is kan er geen clip van maken Doordat je niet mag alt tabben uit de game. Dus de clip ervan maken gaat heel erg lastig tijdens de game. Als de gameplay gerecord word is de gameplay in-game ook een stuk trager op computer. 

Bericht 7 van 8 (235 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: TOTSSF Momenten Dilrosun

EA SPORTS FC Team

Ah, je speelt op de PC, dan word het wel lastiger aangezien je dan voordat je Rivals gaat spelen de gameplay op moet nemen en na de wedstrijd weer stop moet zetten en de impact op FPS kan er zeker zijn.

 

Houdt het in dat geval goed in de gaten en meld het hier als je het weer tegenkomt Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 8 (220 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help