Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

TOS team

door Hoofddorplegend
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

TOS team

★★★ Novice

Beste EA,

Ik ben afgelopen vrijdag gebanned op mijn twee accounts. 1 voor mij en 1 voor mijn vriend. Mijn vriend heeft het spel overgedownload op zijn ps van mij als ruil voor een andere game. Hij had toegang tot mijn tweede account. Hij speelde het spel niet vaak. Tot afgelopen woensdag: Hij begon met het spelen ervan en packte een icon met nog wat andere spelers. 686 k had hij maar omdat mijn team erg goed was wilde hij die 686k overzetten naar mij. Hij had ook toegang tot mijn main account en gebruikte mijn premier league investeringen voor het transfereren van de coins. Hij had er meteen een team van gemaakt. De volgende dag checkte ik mijn companian app en zag dat ik gebanned was. Ik vroeg dit aan mijn vriend en hij vertelde dit verhaal. Ik heb meteen contact op genomen met het TOS team en dit zelfde verhaal verteld. Ik heb ook meteen uitgelogd op mijn accounts op de ps van mijn vriend. 

Het probleem is dat ik de ban nog steeds hebt terwijl ik niks heb gedaan. Ik speel fifa al sinds fifa 15 en heb nog nooit de regels overtreden. Ik zal dat ook nooit doen omdat het spel wel eerlijk moet zijn. 

Alleen zijn we nu een paar dagen verder en heb ik nog niks van het tos team gehoord. Dit is erg vervelend, want ik ben zelf onschuldig en heb geen toegang tot de transfermarkt. Zonder de transfermarkt kan ik het team niet verbeteren of/en sbc’s doen. Hoe lang duurt het geschat voordat ik een antwoord krijg van het TOS team en kan het zijn dat het TOS team de ban niet op gaat heffen en ik die niks misdaan heb heel fifa 21 geen toegang meer heb tot de transfermarkt?

Ik hoop op een snel antwoord. 

Bericht 1 van 3 (161 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: TOS team

★★★★★ Expert
Het begint al met delen van je account(s), @Hoofddorplegend. Dat nadelige gevolgen heeft en mogelijk ook tegen de voorwaarden / regels is. Zoals je hebt ondervonden.
Als je dit voor je vriend doet, heeft dat weinig zin. Die moet dezelfde stappen zelf gaan doen.

Regels voor FIFA: https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/ .

Je hebt een e-mail bericht ontvangen over de gekregen schorsing of verbanning. Hierin staat waar, hoe lang, de redenen en wat je er aan kan doen.
De helpdesk kan je daarmee niet helpen. Je dient de stappen te doen doe worden genoemd in het helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/
Vervolgens het betreffende webformulier invullen en daarna rustig afwachten tot je een reactie van dit team gaat krijgen.
De duur verschilt per zaak. Meerdere verzoeken indienen als vaak contact opnemen met de helpdesk hebben gewoon geen zin.
Vanwege de huidige minder leuke situatie die wereldwijd nog bezig is, de drukte met feestdagen en beschikbare teamleden, kan het dus langer duren dan gebruikelijk.

Dit is geen helpdesk, maar een forum.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (146 Weergaven)

Re: TOS team

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Hoofddorplegend,

Ik ben bang dat je toch zelf verantwoordelijk bent voor wie er op jouw account(s) speelt. Je hebt de juiste stap genomen door het TOS team te contacteren. Als dit doorgestuurd is via het juiste account zul je een bericht met het resultaat krijgen via de zelfde mail als waar je jouw zaak onder gestuurd hebt. Zorg ervoor dat je dit doet via hetzelfde email dat op jouw hoofdaccount staat waar je onder speelt.

Helaas kunnen we dit verder niet versnellen via het forum.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (122 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help