Re: Stuck on loading screen (Steam-link issue)

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Stuck on loading screen (Steam-link issue)

★★★ Newbie

Hi!

 

So I tried to start my game up today and found that my game would keep loading forever. 

 

I immediately looked for a fix and found that a lot of people have this same problem, but there isn't a fix; that sucks. 

 

The fix would be un-linking your steam account from your Apex account, but because the links have either expired for people or have done it via the in-game menu, this isn't possible.

 

But that doesn't mean it can't be fixed! I just need some help from the game support to un-link my account so I can keep playing this fantastic game Standard smile

 

Hope I can get this help soon, and others too, because we're all addicted and I don't want to see a game die over support negligence. 

Bericht 1 van 2 (842 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Stuck on loading screen (Steam-link issue)

EA SPORTS FC Team

Hi @iOliverPP,

 

Welkom op het Nederlandstalige forum!

 

Ik heb voor je nagekeken en ik kon geen manier vinden om het steam account te verwijderen van jouw Origin account Frown

 

Je kunt natuurlijk wel spelen met een ander account, maar ik denk niet dat dat is wat je wilt. Mogelijk had het er iets mee te maken met hoeveel vrienden je hebt op jouw Steam account. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (818 Weergaven)

Alle reacties

Re: Stuck on loading screen (Steam-link issue)

EA SPORTS FC Team

Hi @iOliverPP,

 

Welkom op het Nederlandstalige forum!

 

Ik heb voor je nagekeken en ik kon geen manier vinden om het steam account te verwijderen van jouw Origin account Frown

 

Je kunt natuurlijk wel spelen met een ander account, maar ik denk niet dat dat is wat je wilt. Mogelijk had het er iets mee te maken met hoeveel vrienden je hebt op jouw Steam account. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (819 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help