Story mode doet het niet

door Aliezzel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Story mode doet het niet

★★★ Newbie

Ik wilde met de nieuwe Story-mode een sim maken, maar als ik een nieuw spel start staat er geen tekst in de keuzevakjes (zie plaatje)

Ik heb de game meerder keren opnieuw gestart en alle mods uit de mod folder gehaald, maar het was iedere keer hetzelfde.

Bericht 1 van 6 (722 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Story mode doet het niet

★★★★★ Expert


Hallo @Aliezzel,

Zorg je dat de Origin cliënt als alle andere Origin spellen volledig zijn afgesloten, voordat je aan deze stappen begint:
  1. De cache van de Origin cliënt leegmaken.
  2. Hernoem De Sims 4 map in je Documenten.
  3. Zorg dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt toegang ongehinderd heeft tot het internet.
  4. De overige programma's dienen volledig zijn afgesloten, want deze kunnen verhinderen dat De Sims 4 goed kan werken en zijn waarschijnlijk ook niet nodig op dit moment.
  5. Nadat je de Origin cliënt weer hebt opgestart en bent aangemeld met de juiste EA / Origin account, ga je De Sims 4 repareren.
    Dit doe je rechts te klikken op de speltitel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt en voor de optie Repareren kiezen.
Ga na je of je problemen nog steeds bestaan, als je De Sims 4 weer gaat spelen.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (715 Weergaven)

Alle reacties

Re: Story mode doet het niet

★★★★★ Expert


Hallo @Aliezzel,

Zorg je dat de Origin cliënt als alle andere Origin spellen volledig zijn afgesloten, voordat je aan deze stappen begint:
  1. De cache van de Origin cliënt leegmaken.
  2. Hernoem De Sims 4 map in je Documenten.
  3. Zorg dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt toegang ongehinderd heeft tot het internet.
  4. De overige programma's dienen volledig zijn afgesloten, want deze kunnen verhinderen dat De Sims 4 goed kan werken en zijn waarschijnlijk ook niet nodig op dit moment.
  5. Nadat je de Origin cliënt weer hebt opgestart en bent aangemeld met de juiste EA / Origin account, ga je De Sims 4 repareren.
    Dit doe je rechts te klikken op de speltitel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt en voor de optie Repareren kiezen.
Ga na je of je problemen nog steeds bestaan, als je De Sims 4 weer gaat spelen.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 6 (716 Weergaven)

Re: Story mode doet het niet

★★★ Newbie

Yes het is gelukt!

Dankje!

Bericht 3 van 6 (705 Weergaven)

Re: Story mode doet het niet

★★★★★ Expert
Graag gedaan @Aliezzel!
Bericht 4 van 6 (685 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Story mode doet het niet

★★★ Novice

Precies hetzelfde probleem bij mij.

 

Nu probeer ik de stappen van het antwoord te volgen. Maar ........ 

Graag een toelichting waar precies bevindt zich de Cache van de Origin client?

 

Bericht 5 van 6 (604 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Story mode doet het niet

★★★★★ Expert


Hallo @franniewee,

De locatie van en hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken, wordt vermeld in het help artikel, de link hiervoor staat bij de eerste stap.


Groetjes.


Bericht 6 van 6 (600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help