Stedelijk leven stad niet in sims

door janiqueee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Stedelijk leven stad niet in sims

★★★ Newbie

Hallo EA, 

Ik heb al een tijdje geleden sims 4 stedelijk leven gekocht en toen deed hij het ook alleen nu kwam ik erachter dat de hele stad weg is. Ook zijn er voorwerpen verdwenen terwijl ik het pakket gewoon bezit. 

Hoe kan ik dit oplossen? 

Bericht 1 van 3 (187 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Stedelijk leven stad niet in sims

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen al gedaan, @janiqueee?:
Zorg ervoor voordat je hieraan begint, dien je de Origin cliënt en alle Origin spellen helemaal af te sluiten.
De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees hierover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Vervolgens ga je het spel repareren via de Origin cliënt. Rechtsklik in de spelbibliotheek op de De Sims 4 en dan de optie "Repareren" kiezen.
Nadat het reparatieproces klaar is, dien je te testen of het probleem opgelost is. Maak een nieuwe Sim of huishouden. Of eentje uitkiezen die standaard met het spel meekomen.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (178 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Stedelijk leven stad niet in sims

Champion
@janiqueee Meestal los je dit vrij eenvoudig op door het bestand 'localthumbcache.package' te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Het spel maakt op het moment dat je het opnieuw start een nieuwe aan die vrij is van de meeste problemen.

Als je met modificaties speelt zorg er dan voor dat je de nieuwste versies hebt en haal daar alle eventuele updates.
Heb je nog steeds hetzelfde probleem, overweeg dan om het spel te repareren. Verplaats van te voren wel de map Mods uit de eerder genoemde map.
Veel succes.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help