Status en chat wordt niet zichtbaar.

door xMoonn21
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Status en chat wordt niet zichtbaar.

★★ Novice

hey Simmers, en Moderators.

 

Ik had sinds 3 weken terug de nieuwe app van EA gedownload. Dat je al voor volgend jaar kon downloaden.

Dat al een tijdje op de Origin home pagina( op het Origin profiel ) werd aangekondigd . 

 

Nou had ik de sims 4 gespeeld en deed het eerst heel goed.

 

Ook met het veranderen van je status en chatberichten lezen was eerst geen probleem.

 

Maar nu.. Had ik via de menu de app weer opgestart en de menu pagina opnieuw opgeladen. Maar nou kan ik mijn status niet veranderen en mijn chatberichten van vrienden niet lezen. Hoe kan dat?

 

Hopelijk heeft iemand hetzelfde vraag/ hetzelfde probleem gehad. En kan er 1 van jullie misschien wat tips geven .

 

Groeten ,

 

xMoonn21. 

 

Origin

 

Twitch: Simmer2022.

Bericht 1 van 7 (867 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Status en chat wordt niet zichtbaar.

Community Manager
Hoi @xMoonn21,

Dus het probleem dat je hebt is eigenlijk met de sociale functies van de EA app? Kan je proberen om de cache van de app te wissen, in het geval dat er een corrupte/beschadigd bestand tussen zit? Dit artikel legt uit hoe je dat kan doen:

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/#ea-app

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 7 (844 Weergaven)

Re: Status en chat wordt niet zichtbaar.

★★ Guide

Het kan ook zijn dat je geen online verbinding hebt met de EA-app. Ik had ook gehad dat ik de sociale functies had. Na opnieuw verbinding maken heb je de opties wel weer. Nu heb ik het probleem trouwens niet meer. Ik had het namelijk ook.


@xMoonn21  schreef:

hey Simmers, en Moderators.

 

Ik had sinds 3 weken terug de nieuwe app van EA gedownload. Dat je al voor volgend jaar kon downloaden.

Dat al een tijdje op de Origin home pagina( op het Origin profiel ) werd aangekondigd . 

 

Nou had ik de sims 4 gespeeld en deed het eerst heel goed.

 

Ook met het veranderen van je status en chatberichten lezen was eerst geen probleem.

 

Maar nu.. Had ik via de menu de app weer opgestart en de menu pagina opnieuw opgeladen. Maar nou kan ik mijn status niet veranderen en mijn chatberichten van vrienden niet lezen. Hoe kan dat?

 

Hopelijk heeft iemand hetzelfde vraag/ hetzelfde probleem gehad. En kan er 1 van jullie misschien wat tips geven .

 

Groeten ,

 

xMoonn21. 

 

Origin

 

Twitch: Simmer2022.


 

Bericht 3 van 7 (834 Weergaven)

Re: Status en chat wordt niet zichtbaar.

★★ Novice

Oké bedankt.

Spoiler
 Chat en status .. opgelost tijdelijk..

 

Ik kijk even of het inderdaad helpt. Nou doet de chatbalk weer en kan ik mijn status weer zien.

 

Maar mocht het weer voorkomen check ik de link.Cool

 

 

Bericht 4 van 7 (803 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Status en chat wordt niet zichtbaar.

★★ Novice

Ja inderdaad. Bij mij is het zo dat de wifi in het huis steeds meer gecheckt wordt.. 

Spoiler
Spoiler
 

 

Maar nou is het zo dat  het nou beter doet met twee verbindingen! 

 

Het is inderdaad tijdelijk dat het even deed. Dus het doet weer gelukkig! Standard smile

Bericht 5 van 7 (801 Weergaven)

Re: Status en chat wordt niet zichtbaar.

Community Manager
@xMoonn21,

Ik ben blij om te horen dat alles weer werkt! Standard smile Als je later toch nog problemen hebt, dan weet je ons te vinden.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 6 van 7 (787 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Status en chat wordt niet zichtbaar.

★★ Novice

Bedankt!

ik kom zeker terug wanneer ik nog vragen heb.

 

dan post ik een nieuw forum bericht. Standard smile

 

 

groetjes, Simmer.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Origin: Xmoonn21

 

Wees beleefd.  <33

 

 

 

 

 

Bericht 7 van 7 (637 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help