Star Wars Battlefront II downloaden duurt eindeloos

door Troock14
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Star Wars Battlefront II downloaden duurt eindeloos

★★★ Newbie

Ik ben al zo'n 4 uur aan het downloaden en het spel heeft 4% omhoog weten te kruipen... Ik download continu met 50-250 kb per seconde en de resterende tijd schiet om de zoveel seconden heen en weer ergens tussen 30 minuten en 24 uur (hoewel ik denk dat het op dit tempo meer dan 100 uur gaat duren). Mijn internetsnelheid is niet geweldig, maar een online speedtest schat mijn downloadsnelheid rondt de 2 mb per seconde in. Dat is ook hoe snel ik meestal downloaden via andere platformen. Ik heb geprobeerd mijn pc 'schoon' op te starten, mijn firewall uit te zetten, origin in "R&D mode" op te starten en in veilige modus te downloaden. Niets schijnt te helpen. Heeft iemand een oplossing? Hoe het er nu uitziet kan ik nog wel een halve week wachten voordat ik kan spelen.

 

Bij voorbaat dank

Bericht 1 van 2 (637 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Star Wars Battlefront II downloaden duurt eindeloos

EA SPORTS FC Team

Hoi @Troock14,

 

Sorry voor de late reactie maar ik was terug in Nederland voor de feestdagen!

 

Een downloadsnelheid van 16Mb (dit is 2MB) is niet erg snel. Deze snelheden krijg je meestal als je een draadloze verbinding hebt. Probeer de PC te verbinden met een kabel direct naar de router om te zien of dit een verbetering geeft. 

 

Zelf haal ik via Origin downloadsnelheden van boven de 40MB/s dus ik denk dat het mogelijk te maken heeft met het thuisnetwerk. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (734 Weergaven)

Alle reacties

Re: Star Wars Battlefront II downloaden duurt eindeloos

EA SPORTS FC Team

Hoi @Troock14,

 

Sorry voor de late reactie maar ik was terug in Nederland voor de feestdagen!

 

Een downloadsnelheid van 16Mb (dit is 2MB) is niet erg snel. Deze snelheden krijg je meestal als je een draadloze verbinding hebt. Probeer de PC te verbinden met een kabel direct naar de router om te zien of dit een verbetering geeft. 

 

Zelf haal ik via Origin downloadsnelheden van boven de 40MB/s dus ik denk dat het mogelijk te maken heeft met het thuisnetwerk. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (735 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help