Star Wars Battlefront 2 zwart beeld

door MickiMinach0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Star Wars Battlefront 2 zwart beeld

★★★ Novice

Hi,

 

ik zit met een probleem en weet niet precies wat de oplossing er voor is.

 

Ik wilde vanochtend het spel opstarten maar kreeg een pop up dat het spel aan het updaten was. Na dat hij klaar was met updaten starten ik het spel op.

Alleen ik kreeg zwart beeld, ondanks dat de muis wel verschijnt krijg ik niks anders te zien als zwart beeld.

Ik dacht eerst dat de update gefaald was dus klikte ik op update game. Daarna starte ik hem opnieuw op en zelfde verhaal.

Daarna repareerde ik de game en alsnog zelfde verhaal.

Ik ben niet erg handig in dit soort problemen oplossen dus als iemand een oplossing weet hoor ik t graag.

 

- Wes

Bericht 1 van 3 (541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Star Wars Battlefront 2 zwart beeld

★★ Novice

Ik had het zelfde probleem, ik heb het opgelost door naar de locatie te gaan waar de game is geinstaleerd en daar de volgende twee bestanden te verwijderen:  (zie afbeelding)

starwarsbattlefrontii.exe

starwarsbattlefrontii_trial.exe

(kan ze ook uit de map knippen en bewaren als backup op bijvoorbeeld het bureaublad)

 

daarna in origin de game repareren deze zal de twee bestanden opnieuw downloaden en daarna moet het probleem opgelost zijn.

 

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (768 Weergaven)

Alle reacties

Re: Star Wars Battlefront 2 zwart beeld

Dag @MickiMinach0

 

Een zwart scherm duidt meestal op problemen met de grafische kaart. Er is onlangs een update uitgekomen voor Nvidia kaarten met updates speciaal voor SW Battlefront II: https://www.geforce.com/drivers

 

Voor Radeon kan je dit hier controleren: http://support.amd.com/en-us/download

 

Indien je al de laatste updates hebt of dit probleem blijft voortduren kan je je origin cache verwijderen. Aangezien je zelf aangeeft dat je niet zo vlot bent met PC's raad ik je aan om Ccleaner te gebruiken. Dit is een uiterst handig en GRATIS programma dat zijn kunnen al veel bewezen heeft: https://www.piriform.com/ccleaner/download

Kies wel de gratis versie, want er zijn ook betalende versies van. Wink

Bericht 2 van 3 (527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 zwart beeld

★★ Novice

Ik had het zelfde probleem, ik heb het opgelost door naar de locatie te gaan waar de game is geinstaleerd en daar de volgende twee bestanden te verwijderen:  (zie afbeelding)

starwarsbattlefrontii.exe

starwarsbattlefrontii_trial.exe

(kan ze ook uit de map knippen en bewaren als backup op bijvoorbeeld het bureaublad)

 

daarna in origin de game repareren deze zal de twee bestanden opnieuw downloaden en daarna moet het probleem opgelost zijn.

 

Bericht 3 van 3 (769 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help