Star Wars BattleFront 2 Error code 327

door Tripwire999
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Star Wars BattleFront 2 Error code 327

★★★ Novice

Hi,

 

I installed the Star Wars Battlefront 2 trial this morning (and bought it) and I was playing it for an hour or so. Now I try to join a game and it keeps giving me:
You have lost connection to EA Servers please check your internet connection and try again. Error code 327 

I've checked to help section and opened all the necessary ports + turned off the Windows Firewall but I keep getting this error Frown 

Bericht 1 van 5 (4.441 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Star Wars BattleFront 2 Error code 327

★★★ Novice

Hoi Jason,

 

Had me niet gerealiseerd dat het een nederlandstalig forum was Standard smile Het probleem heeft zich vanzelf opgelost ik kan nu in ieder geval gemakkelijk een game joinen zonder problemen. Ik krijg de foutmelding alleen nog als ik stop met online gamen en terug naar het main menu ga.

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (1.700 Weergaven)

Alle reacties

Re: Star Wars BattleFront 2 Error code 327

EA SPORTS FC Team

Hey @Tripwire999 en welkom op het Nederlandstalige forum!

 

Hoe vaak krijg je deze foutcode te zien en op welk moment in het spel?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (4.405 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars BattleFront 2 Error code 327

★ Novice

Ik heb da iedere keer als ik stop met spelen (trial) en af en toe wordt ik gedisconnect ma nie zoveel.

Bericht 3 van 5 (2.721 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars BattleFront 2 Error code 327

★★★ Newbie

Hoe vaak niet kan je beter vragen. Verschrikkelijke lag, uit potjes gegooid worden. En niet kunnen zoeken.


Bericht 4 van 5 (2.625 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars BattleFront 2 Error code 327

★★★ Novice

Hoi Jason,

 

Had me niet gerealiseerd dat het een nederlandstalig forum was Standard smile Het probleem heeft zich vanzelf opgelost ik kan nu in ieder geval gemakkelijk een game joinen zonder problemen. Ik krijg de foutmelding alleen nog als ik stop met online gamen en terug naar het main menu ga.

Bericht 5 van 5 (1.701 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help