Squad battle loopt vast

door punati
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Squad battle loopt vast

★★★ Newbie
Als ik bij FUT Squad battle wil starten loopt het spel vast. Wat kan ik hier aan doen?
Bericht 1 van 10 (1.995 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Squad battle loopt vast

★★★★★ Novice

Je moet met dit probleem even wachten totdat de speler in beeld komt, en verder geen knopjes aanklikken. 

Daarna doet hij het wel.

In thread bekijken

Bericht 5 van 10 (1.702 Weergaven)

Alle reacties

Re: Squad battle loopt vast

EA SPORTS FC Team

Hey @punati,

 

Ik heb dit probleem laatst aangekaart en we zijn op dit moment voorbeelden aan het verzamelen. Kamil heeft in dit topic een bericht geplaatst, zou je de benodigde gegevens daar willen plaatsen?

 

http://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Squad-Battles-screen-freezes/td-p/6305780/page/2

Jason.png
Bericht 2 van 10 (1.969 Weergaven)
0 Kudos

Re: Squad battle loopt vast

★ Novice
Ik heb dit probleem ook
Bericht 3 van 10 (1.614 Weergaven)

Re: Squad battle loopt vast

EA SPORTS FC Team

Probeer anders direct op R1 te klikken wanneer je de Squad Battles opstart.

Jason.png
Bericht 4 van 10 (1.601 Weergaven)
0 Kudos

Re: Squad battle loopt vast

★★★★★ Novice

Je moet met dit probleem even wachten totdat de speler in beeld komt, en verder geen knopjes aanklikken. 

Daarna doet hij het wel.

Bericht 5 van 10 (1.703 Weergaven)

Re: Squad battle loopt vast

[ Bewerkt ]
★ Novice
Net tijdens het spelen en vorige week ook al een keer liep tijdens een paar potjes SB vast op pc. Ik stond net met 4-0 voor, wordt eruit geknald met fifa18 na de 65e minuut ongeveer en moest opnieuw opstarten. Start ik opnieuw op, krijg ik 0 punten toegekend en 3-0 verloren. Dit kan echt niet. Normaal heb ik hier geen last van en kan ik doorspelen ongestoord. Graag zou ik die ervaringspunten willen hebben die nu ontbreken, want uiteindelijk wil je een zo hoog mogelijke rang bereiken. Dat zijn er ongeveer 1100. Ook heb ik geen munten gekregen, die wil ik ook graag hebben. Ik hou niet van oneerlijkheid en zaken waar jij niks aan kunt doen, de dupe van wordt. Ik mag het niet zeggen maar het lijkt net alsof het spel wordt beïnvloed, dat ik blijkbaar niet teveel wedstrijden mag winnen. Dat komt helaas zo over en vind het maar verdacht. Kunnen jullie dit oplossen, aangezien de gegevens terug te halen zijn en dit te onderzoeken is. Alvast bedankt!
Bericht 6 van 10 (1.127 Weergaven)
0 Kudos

Re: Squad battle loopt vast

★ Novice
Ik had hetzelfde. Speelde op legendarisch, stond in min 78 met 5-0 voor en hij loopt vast. Resultaat: 0-3 verlies, 0 munten en 0 punten... Volgens mij zou dit rond de 800 munten en 2500 punten zijn, die ik erg goed kan gebruiken. Wat is hier tegen te doen EA?
Bericht 7 van 10 (1.051 Weergaven)

Re: Squad battle loopt vast

★ Novice
Hoi @EA_Jason,

Hoe zit dat met vastlopen tijdens wedstrijden? Ik speelde net een wedstrijd in squad battles. Speelde op legendarisch, stond in min 78 met 5-0 voor en hij loopt vast. Resultaat: 0-3 verlies, 0 munten en 0 punten... Volgens mij zou dit rond de 800 munten en 2500 punten zijn, die ik erg goed kan gebruiken. Zou jij mij kunnen helpen?
Bericht 8 van 10 (1.049 Weergaven)

Re: Squad battle loopt vast

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ze durven niet te reageren. De antwoorden zijn ook standaard klantenformulieren die voorgedrukt zijn die zij overnemen. Het is ene grote corrupte zooi. Duw er maar duizend euro in, dan pas wordt men beloond. Wat een lariekoek. Als je goed speelt en geen of weinig geld erin duwt, dan neemt een medewerker van ea de controller over en gaat spelen ipv CPU. En bugs die nergens op slaan ga maar zo door. Zelfs wedstrijden die je op professioneel allemaal normaliter wint, gaan er steeds meer en vaker verloren wat ik toch zeer merkwaardig vind. Tegen deze maffia is niemand opgewassen helaas...

Bericht 9 van 10 (1.044 Weergaven)
0 Kudos

Re: Squad battle loopt vast

EA SPORTS FC Team

Het is niet echt gerelateerd aan dit topic. Dit was een probleem waarbij spelers niet meer de Squad Battles konden starten wat ondertussen opgelost is.

 

Verder is het niet zo in de Squad Battles dat je tegen een EA medewerker speelt wanneer je meer geld uitgeeft. Lees dit artikel door voor meer informatie.

 

Voor het vastlopen van de squad battles kan je een nieuw topic aanmaken aangezien ik dit topic heb gesloten. Het probleem probleem van de op is opgelost dus we beginnen redelijk offtopic te gaan. 

Jason.png
Bericht 10 van 10 (1.024 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help