Re: Sqaud Battles Disconnect

door Neeri1696
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sqaud Battles Disconnect

★★ Novice

Hallo,

 

Ik was vandaag bezig om Premier League TOTS Rice vrij te spelen in de wekelijkse doelstellingen. Ik had nog 1 game sqaud battles en ik moest nog 2 assisten geven met een Engelse speler. Ik redde het gelukkig met alle concentratie die ik had scoorde ik 2 keer! Wat er vervolgens gebeurde kan ik niet beseffen... Ik werd uit het potje gegooid (nog nooit mee gemaakt). Ik had zogenaamd 0-3 verloren en de Challenge niet gehaald. 

Maar de volgende sqaud battles update van tegenstanders is over 14 uur ergens in de nacht. Vanavond om 7 uur gaan de wekelijkse doelstellingen worden gerefreshed. Dus is Rice de speler die ik nodig had ook verdwenen en heb ik hem niet kunnen vrijspelen door en fout van het spel.

 

Groeten Roy

Bericht 1 van 3 (160 Weergaven)

Re: Sqaud Battles Disconnect

★ Apprentice

Had deze morgend hetzelfde probleem.. vanaf half 6 problemen met ultimate team.. ik moest nog match spelen voor digne.. compentatie ea?

Bericht 2 van 3 (139 Weergaven)

Re: Sqaud Battles Disconnect

★★★★★ Newbie

Wilde gisteren de tots Rice proberen te halen, werd toen al twee keer op de een of andere manier eruit gegooid door connectiviteit terwijl de rest van het internet in mijn huis het gewoon nog deed. Wilde de speler heel graag, heel frustrerend dit

Bericht 3 van 3 (132 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help