Spullen verdwijnen, bestaande gebouwen zijn 'leeg'

door xbentezonderhx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spullen verdwijnen, bestaande gebouwen zijn 'leeg'

★★★ Newbie

Mijn gedownloade spullen verdwijnen en kant en klare gebouwen zijn ineens ook leeg en kan ik dus niet gebruiken. Alleen de muren staan er dan nog. Hoe kan dit?

Bericht 1 van 5 (604 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spullen verdwijnen, bestaande gebouwen zijn 'leeg'

Champion

@Sterben861  De enige tip die ik je nu kan geven is om na het starten van De Sims 4 eens te kijken of je een 'Save' of een oudere versie van je spel kan laden. Kies dan voor de optie Spel laden en zoek naar een moment waarvan je zeker weet dat je kavel nog in orde was. Misschien kom je je oude kavel nog tegen en start dat spel.

 

Spoiler
Schermafbeelding 2020-08-16 141900.png

Als je geen spel meer kan vinden dan kan je altijd nog besluiten om je kavel (als je het opgeslagen in je bibliotheek) opnieuw te plaatsen. 

Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (451 Weergaven)

Alle reacties

Re: Spullen verdwijnen, bestaande gebouwen zijn 'leeg'

★★★★★ Expert
Gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties"), @xbentezonderhx? Dan zal het hierdoor komen. De aangepaste inhoud die je gebruikt, is niet meer geschikt voor de huidige versie van De Sims 4. Wil je die toch gebruiken dan zul je die moeten bijwerken.

Begin met het verwijderen van alle aangepaste inhoud, de basisstappen doen en hierna controleren of De Sims 4 is bijgewerkt.
De Sims 4 schoon starten en test met een nieuwe Sim / huishouden.


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (591 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spullen verdwijnen, bestaande gebouwen zijn 'leeg'

Champion
@xbentezonderhx Als je het uitbreidingspakket 'Egologisch Leven' hebt aangeschaft, kan een spel invulling er de oorzaak van zijn.
Meer waarschijnlijk ligt het aan verouderde of gebroken modificaties.
Ik zou beginnen met de localthumbcache.package te verwijderen. Dat bestand vind je in deze map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
Als het probleem blijft check voor modificatie updates bij de makers ervan.
In het uiterste geval zal je de aangepaste inhoud kunnen verplaatsen naar bijvoorbeeld je bureaublad en uitzoeken welke het probleem veroorzaakt.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (581 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spullen verdwijnen, bestaande gebouwen zijn 'leeg'

★★★★★ Novice

@xbentezonderhx 

 

Ik heb 'ecologisch leven' niet,

wel 'klein leven'.

En toch is mijn kavel praktisch helemaal leeg,

Zelfs ramen en struiken zijn verdwenen!!!

Bericht 4 van 5 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spullen verdwijnen, bestaande gebouwen zijn 'leeg'

Champion

@Sterben861  De enige tip die ik je nu kan geven is om na het starten van De Sims 4 eens te kijken of je een 'Save' of een oudere versie van je spel kan laden. Kies dan voor de optie Spel laden en zoek naar een moment waarvan je zeker weet dat je kavel nog in orde was. Misschien kom je je oude kavel nog tegen en start dat spel.

 

Spoiler
Schermafbeelding 2020-08-16 141900.png

Als je geen spel meer kan vinden dan kan je altijd nog besluiten om je kavel (als je het opgeslagen in je bibliotheek) opnieuw te plaatsen. 

Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (452 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help