Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Spelers weg

door Jensvk99
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spelers weg

★ Novice

Ik wilde net op mijn account FIFA spelen en zag dat er opeens 2 spelers waren verdwenen. Dit was eusebio 91 en hazard 98, dit waren ook mijn enige 2 spelers die ik kon verkopen. Ik ben geen coins kwijt alleen 2 spelers.

Bericht 1 van 5 (307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spelers weg

Community Manager
Hey @Jensvk99,

Sorry om te horen dat je deze spelers lijkt te missen. Helaas kunnen wij dit niet voor je checken op het forum en wil ik je vragen contact te zoeken met onze helpdesk zodat ze kunnen kijken wat er gebeurt is.

Houd in de gaten dat we het niet aanraden een account te delen en dat dit tegen onze voorwaarden is. Dit betekent dat mocht een van jouw vrienden deze spelers verkocht hebben dat we je niet zullen kunnen helpen deze spelers terug te halen.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt (of eentje die helemaal niet bestaat) en druk nogmaals op contactopties en kies chat. Als je een onzin email mee geeft zorg er dan voor dat eenmaal op de chat je de juiste door geeft.

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (273 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert
Weet je dat zeker, @Jensvk99?
Deel je soms jouw account(s) en platform(s) met anderen?

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Ja, ik deel het met enkele goede vrienden die ik vertrouw. die hebben het niet gedaan. Ik snap er zelf helemaal niks.

Bericht 3 van 5 (286 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Delen van account(s) wordt afgeraden, omdat dit nadelige gevolgen kan hebben, @Jensvk99.
Start met het wijzigen van je wachtwoorden en de beveiligingsinstellingen verhogen.
Kies een nieuw, sterk (tenminste 12 tekens) en uniek wachtwoord voor jouw EA / Origin account: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Wacht 90 minuten na elke gedane poging.
Als je soms een kinderaccount hebt: https://help.ea.com/nl/help/account/update-your-child-s-underage-account-password/
Voortaan je aanmeldingsgegevens voor jezelf houden.

Eens nagaan of je soms een schorsing / verbanning hebt gekregen.

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (281 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @Jensvk99,

Sorry om te horen dat je deze spelers lijkt te missen. Helaas kunnen wij dit niet voor je checken op het forum en wil ik je vragen contact te zoeken met onze helpdesk zodat ze kunnen kijken wat er gebeurt is.

Houd in de gaten dat we het niet aanraden een account te delen en dat dit tegen onze voorwaarden is. Dit betekent dat mocht een van jouw vrienden deze spelers verkocht hebben dat we je niet zullen kunnen helpen deze spelers terug te halen.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt (of eentje die helemaal niet bestaat) en druk nogmaals op contactopties en kies chat. Als je een onzin email mee geeft zorg er dan voor dat eenmaal op de chat je de juiste door geeft.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (274 Weergaven)

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help