Spelers doodmoe na 45min

door Yannickpejer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Spelers doodmoe na 45min

★★ Novice

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Yannickpejer
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 8/4/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 19:30
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen antwoord op deze vraag?
Wat gebeurt er? Goede avond EA, Sinds een paar dagen, schatting van 5 a 6 dagen, zijn mijn spelers binnen 1 helft per wedstrijd doodmoe, terwijl dit voor de laatste update nooit het geval geweest was. Ik heb geen aanpassingen gedaan naar systeem, druk zetten, tactieken, .... Zie voorbeeld in bijlage, na 45min zo goed als alle spelers niet meer te bespelen! Zowel online vriendschappelijke wedstrijden als FUT speltype. Iemand hetzelfde probleem? Ik zit met de handen in het haar.. en kan zo geen wedstrijden meer spelen. Vriendelijke groeten, Yannick
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Spelers zouden niet zo moe mogen zijn..

Goede avond EA,

 

Sinds een paar dagen, schatting van 5 a 6 dagen, zijn mijn spelers binnen 1 helft per wedstrijd doodmoe, terwijl dit voor de laatste update nooit het geval geweest was.

 

Ik heb geen aanpassingen gedaan naar systeem, druk zetten, tactieken, ....

 

Zie voorbeeld in bijlage, na 45min zo goed als alle spelers niet meer te bespelen!

 

Zowel online vriendschappelijke wedstrijden als FUT speltype. 

 

Iemand hetzelfde probleem? Ik zit met de handen in het haar.. en kan zo geen wedstrijden meer spelen. 

 

Vriendelijke groeten,

Yannick

Bericht 1 van 13 (5.129 Weergaven)

Re: Spelers doodmoe na 45min

★★★ Newbie

Zelfde probleem bij mij, start de wedstrijd met 99 conditie. Na de eerste helft zijn ze niks meer waard...

Bericht 2 van 13 (5.099 Weergaven)

Re: Spelers doodmoe na 45min

★★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem en dit is echt niet leuk gamen! Sinds de update van gisteren heb ik er ook last van!

Bericht 3 van 13 (5.087 Weergaven)

Re: Spelers doodmoe na 45min

Bericht 4 van 13 (5.057 Weergaven)

Re: Spelers doodmoe na 45min

★★★ Novice

Probleem gevonden! Je moet niet meer op de Beneden pijl drukken en vervolgens linker en rechter pijl activeren zodra je de wedstrijd speelt. Uit mijn hoofd is het spelersovertal waar de bal is en team druk zetten.

Bericht 5 van 13 (5.034 Weergaven)

Re: Spelers doodmoe na 45min

★★ Novice

Dus ineens kunnen deze tactieken niet meer? ;-)

Straks een proberen! Bedankt alvast!

Bericht 6 van 13 (5.021 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers doodmoe na 45min

[ Bewerkt ]
★ Guide

@YannickpejerTactieken kunnen wel.maar niet meer fulltime continue de hele wedstrijd.dat is al sinds 3 patches geleden aangepast.en met de laatste patch hadden ze er wederom een verandering in doorgevoerd.....

Bericht 7 van 13 (5.000 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers doodmoe na 45min

★ Novice

Ik heb dit probleem ook, maar pas deze tactieken nooit toe. Kan het ook aan iets anders liggen? 

Bericht 8 van 13 (4.979 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers doodmoe na 45min

★★★ Newbie

iemand al.een oplossing gevonden?  Hier ook...zo is het weinig aan 

Bericht 9 van 13 (4.895 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers doodmoe na 45min

★★★ Newbie

Ik heb het zelfde probleem en ik kan ook niet meer spelen als ze moe zijn, ik word er alleen Maar uit gesprint en ik kan zelf niet meer scoren dus ik verlies bijna al mijn potten

Bericht 10 van 13 (4.413 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help