Speler vast in transferlijst - Nieuw rapport 02-06-2022

door patrick67210318
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Spelers op mijn transferlijst staan vast

Community Manager
Hey @Brompot2017,

Dat klinkt vervelend inderdaad. Maak je dit mee op zowel de console als op de companion app?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 21 van 40 (649 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spelers op mijn transferlijst staan vast

★★★ Novice
@EA_Leeuw Hi, dank voor je snelle reactie. Ja zowel console als webapp/companion. Extra vervelend omdat ik daar spelers heb die ik wil gebruikenFrown
Bericht 22 van 40 (644 Weergaven)
0 Kudos

Speler zit vast in transferlijst

★★★★★ Newbie

Product: FIFA 22
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Slim
Wat is jouw gamertag/PSN ID? BUBKE700
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 06-01-2022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 10:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Een speler die ik gekocht heb (fut team of the season - RAUM) blijft vastzitten in transferlijst… Ik heb hem al proberen terug te verkopen, doet die niet Heb hem proberen in rechtstreeks in men team te zetten, doet die niet Heb hem proberen naar de club te sturen, doet die niet Met andere woorden, ik heb ongeveer een 35000 coins die ik niet kan gebruiken of verkopen?! Dit is btw zowel op men ps4 als op men gsm… En ja, andere spelers kan ik verzetten en verhandelen zonder problemen… zowel er voor, als er na Er zit 1 speler vast… En omdat ik nog maar 2 weken speel kan ik de coins goed gebruiken voor een andere speler te kopen of dergelijke Help please 😅 Alvast bedankt
Wat gebeurt er? Een speler die ik gekocht heb (fut team of the season - RAUM) blijft vastzitten in transferlijst… Ik heb hem al proberen terug te verkopen, doet die niet Heb hem proberen in rechtstreeks in men team te zetten, doet die niet Heb hem proberen naar de club te sturen, doet die niet Met andere woorden, ik heb ongeveer een 35000 coins die ik niet kan gebruiken of verkopen?! Dit is btw zowel op men ps4 als op men gsm… En ja, andere spelers kan ik verzetten en verhandelen zonder problemen… zowel er voor, als er na Er zit 1 speler vast… En omdat ik nog maar 2 weken speel kan ik de coins goed gebruiken voor een andere speler te kopen of dergelijke Help please 😅 Alvast bedankt
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De speler zou vrij moeten komen, ofwel uit men lijst zodat ik men coins terug heb van voor de verkoop

#FreeRaum

Bericht 23 van 40 (642 Weergaven)
0 Kudos

Re: Speler vast in transferlijst

★★★★★ Newbie

Ik heb dit probleem ook…

men RAUM (90 team of the season) blijft ook vastzitten en kan hem nergens naartoe krijgen 😓

 

we need heeeeelp!

Bericht 24 van 40 (634 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spelers op mijn transferlijst staan vast

★ Novice

@EA_Leeuw Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb 91 Inzaghi voor 79.500 coins gekocht, 89 Zambrotta voor 131.000 coins en 88 Desailly voor 90.000 coins. Ik kan deze niet verkopen, naar mijn club sturen of zelfs snel verkopen. Dit is 300k aan spelers en ik kan hier dus niks mee en ik heb geen toegang tot mijn coins. Ik kan wel andere spelers kopen en verkopen. Hoe los ik dit zo snel mogelijk op?

Bericht 25 van 40 (632 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spelers op mijn transferlijst staan vast

Community Manager

Hey allemaal!

Ik post even een globaal berichtje. 

 

Ik heb even de posts samengevoegd met een al iets wat oudere thread, die over hetzelfde probleem ging.

Ik heb dit probleem voorgelegd aan de teams, zodat er hopelijk snel naar gekeken kan worden.

 

Even een vraag;

Er is vandaag een update uitgekomen voor FIFA 22 voor op de PS4/PS5/X1/XBS|X/Stadia. De spelers die nu bij jullie op de markt 'vast zitten', had je die daar al staan voordat de update live ging deze ochtend? Dus al sinds gisteren avond, maar dat ze nu daadwerkelijk echt vast lijken te zitten?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 26 van 40 (616 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spelers op mijn transferlijst staan vast

★★★ Novice
@EA_Leeuw In mijn geval stonden ze idd allemaal al sinds gisteravond op de transferlijst.
Bericht 27 van 40 (611 Weergaven)

Re: Spelers op mijn transferlijst staan vast

Community Manager
@Brompot2017, dankjewel voor de info!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 28 van 40 (604 Weergaven)
0 Kudos

Re: Speler vast in transferlijst

★★★ Newbie

Ik heb ook dit probleem 

Bericht 29 van 40 (594 Weergaven)
0 Kudos

Ik kan niets meer op de transferlijst zetten na de update van 2 juni 2022

★★★ Newbie

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen. Ik kan op de companion app en op console niets toevoegen of verwijderen(niet verkochte items) zonder dat ik een fout melding krijg. Ik kan wel spelers kopen. Sinds vanochtend heb ik dit probleem meteen na de update. Ik heb het spel verwijderd en opnieuw gedownload. De app ook. Maar niets werkt. Iemand de gouden tip?

Bericht 30 van 40 (596 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help