Speler vast in transferlijst - Nieuw rapport 02-06-2022

door patrick67210318
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Speler vast in transferlijst

★★★ Novice

@EA_Leeuw het probleem lijkt bij mij opgelost te zijn. 

Bericht 11 van 40 (2.007 Weergaven)

Re: Speler vast in transferlijst

Community Manager
@Grittjuh, fijn om te horen!

Hopelijk is dat voor de rest ook zo. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 12 van 40 (1.993 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfer

★★★ Newbie

Dit heb ik ook ze staan gwn vast en ik kan er niks meer mee ik kan niet naar mijn club sturen en discarden en op de transfermarkt zetten


@FloortjeO_44  schreef:
  1. Ik heb ff een vraag ik heb niks gedaan en ik kan mijn spelers niet meer op de transfermarkt zetten ook niet meer naar mijn club sturen en ook niet meer discarden weet iemand hoe ik dit op kan lossen of wanneer het weer weg gaat?

 

Bericht 13 van 40 (1.939 Weergaven)
0 Kudos

Re: Speler vast in transferlijst

★★★ Newbie

Ik heb het sinds vandaag ik ga morgen kijken of het weg is en fix je game

 

Bericht 14 van 40 (1.939 Weergaven)
0 Kudos

Re: Speler vast in transferlijst

★★★ Newbie

Helaas ook last van, al sinds een aantal dagen 98 seplers van mij die vastzitten op de transferlijst.

Is er een fix of is het een kwestie van wachten tot het weer werkt?

Bericht 15 van 40 (1.924 Weergaven)
0 Kudos

Re: Speler vast in transferlijst

Community Manager
Hey @Swunk94656082,

Krijg je een foutmelding?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 16 van 40 (1.917 Weergaven)
0 Kudos

Re: Speler vast in transferlijst

★★★ Newbie

@EA_Leeuw Als ik de companion app gebruik en probeer alle speler tegelijk terug aan te bieden op de transferlijst ('Alles opnieuw aanbieden') krijg ik geen melding, maar gebeurd er ook niks.

Echter, als ik een enkele speler opnieuw probeer aan te bieden geeft hij: 'Er is een fout opgetreden bij het aanbieden van dit item, het zal nu vernieuwd worden. Probeer opnieuw aan te bieden'.

 

Als ik probeer een speler naar mijn club te sturen geeft hij 'Item naar Mijn club gestuurd', maar is hij niet van de transfer niet van de onverkochte item lijst.

 

Ik heb het ook op de PC en via Stadia zelf geprobeerd, maar helaas werken beide ook niet.

Bericht 17 van 40 (1.909 Weergaven)

Re: Speler vast in transferlijst

Community Manager
@Swunk94656082, dankjewel voor de melding, ik ga het doorzetten. Ik raad je voor nu aan om eventueel het Twitter kanaal van EA FIFA Direct in de gaten te houden voor nieuws/updates.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 18 van 40 (1.901 Weergaven)
0 Kudos

Re: Speler vast in transferlijst

Community Manager

Hey allemaal!

Hebben jullie nog steeds last van dit probleem?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 19 van 40 (1.881 Weergaven)
0 Kudos

Spelers op mijn transferlijst staan vast

★★★ Novice

Product: FIFA 22
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID? dannykoning2017
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 02-06-20022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 10:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee? check mijn account.
Wat gebeurt er? Ik kan de spelers op mijn transferlijst niet opnieuw te koop aanbieden en ik kan ze ook niet terugsturen naar mijn club. Met andere woorden, ik kan dus niets met deze spelers op dit moment. Ik kan ondertussen wel nieuwe spelers kopen en spelers uit mijn club verkopen maar de spelers die nog op mijn transferlijst staan, staan vast.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik wil bij mijn spelers kunnen.

Ik kan de spelers op mijn transferlijst niet opnieuw te koop aanbieden en ik kan ze ook niet terugsturen naar mijn club. Met andere woorden, ik kan dus niets met deze spelers op dit moment. Ik kan ondertussen wel nieuwe spelers kopen en spelers uit mijn club verkopen maar de spelers die nog op mijn transferlijst staan, staan vast.

Bericht 20 van 40 (424 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help