Re: Speler loopt uit spel

door QuicklyLionfly
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Speler loopt uit spel

★★ Novice

Tijdens het spelen van online seizoenen start de wedstrijd met 11 personen en ineens loopt een van mijn spelers uit het veld en komt niet meer terug. Ik wissel niet. De speler komt ook niet terug. Ik speel dus steeds met 10 man. Ik speel met x box one

Bericht 1 van 7 (734 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler loopt uit spel

Community Manager
Hoi @ocram1972,

Gebeurt dit alleen in Online Seizoenen? Kan je misschien een filmpje delen van wat er precies gebeurt?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 7 (723 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler loopt uit spel

★★ Novice

Ik speel eigenlijk alleen maar seizoenen. Ik heb ook de ea helpdesk gebeld, en gevraagd of er een oplossing is. Ze waren bekend met dit probleem ,maar weten nog niet wanneer het opgelost wordt. Wel jammer dat je alleen maar Engelstalig ondersteuning hebt. Weten jullie al iets meer?

Bericht 3 van 7 (665 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler loopt uit spel

★★ Novice

Wil iemand alstublieft antwoord geven, wanneer dit opgelost kan worden.

Bericht 4 van 7 (610 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler loopt uit spel

★★★ Newbie

Bij mij hetzelfde.  Ineens speler verdwenen wanneer ik een wedstrijd speel in seizoenen .

 

Meestal na een doelpunt of tegendoelpunt verdwijnt plots een speler. Meestal de spits.

Bericht 5 van 7 (555 Weergaven)

Re: Speler loopt uit spel

★★★ Newbie
@ocram1972 Is er al iets geweten ondertussen? Ik heb dit probleem elke keer bij seizoenen.. is heel lastig eerst een voorspeler naarmate het spel vordert heb ik ook geen keeper meer
Bericht 6 van 7 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler loopt uit spel

★★ Novice

Probeer voor dat je begint, je aanvaller te wisselen met een andere aanvaller. Hopelijk blijven ze dan allemaal in het veld

Bericht 7 van 7 (284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help