Spel wil niet opstarten ook niet na support van EA

door BaIIsack_TK421
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spel wil niet opstarten ook niet na support van EA

★★ Novice

Game start niet op. Nieuwe pc met win 10 nieuwste drivers...

Bericht 1 van 2 (559 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spel wil niet opstarten ook niet na support van EA

EA SPORTS FC Team

Hey

 

Ik heb jouw DxDiag nagekeken en aan de specificaties van jouw PC zou het niet mogen liggen. Ik zie wel meerdere programma's crashen op jouw MsIfno32.

 

Daarom raad ik je aan om het spel via Origin te repareren en een Schone Start van Windows uit te voeren. Een schone start zorgt ervoor dat alleen Windows opgestart wordt zonder externe programma's. Start hierna alleen Origin op en Battlefront II. 

 

Kijk of dit werkt en schakel vervolgens al jouw programma's 1 voor 1 op om te zien welke het probleem veroorzaakt. Vergeet niet om Windows hierna normaal op te starten. 

 

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (671 Weergaven)

Alle reacties

Re: Spel wil niet opstarten ook niet na support van EA

EA SPORTS FC Team

Hey

 

Ik heb jouw DxDiag nagekeken en aan de specificaties van jouw PC zou het niet mogen liggen. Ik zie wel meerdere programma's crashen op jouw MsIfno32.

 

Daarom raad ik je aan om het spel via Origin te repareren en een Schone Start van Windows uit te voeren. Een schone start zorgt ervoor dat alleen Windows opgestart wordt zonder externe programma's. Start hierna alleen Origin op en Battlefront II. 

 

Kijk of dit werkt en schakel vervolgens al jouw programma's 1 voor 1 op om te zien welke het probleem veroorzaakt. Vergeet niet om Windows hierna normaal op te starten. 

 

 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (672 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help