Re: Spel hapert constant PC

door Cotaks
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Spel hapert constant PC

★ Novice

Mijn game hapert erg veel, en ik weet eigenlijk niet waarom. Na de laatste patch is het echt een drama en onspeelbaar geworden

 

Specs:

Cpu: Intel core i3-8100

Gpu: ASUS ROG Strix GeForce GTX 1050 ti

RAM: 16gb

 

Ik heb al op meerdere settings geprobeerd wat aan de lag te doen, maar zelfs als ik op 720p speel heb ik hier nog steeds last van. De game zal eigenlijk geen probleem moeten hebben met deze specs als je kijkt naar de minimum specs alleen al. Toch krijg ik de game niet goed aan de praat om constant de 60 fps te halen. Ik heb de game ook al vastgezet op max 60 fps in de settings. FIFA 19 geen enkel probleem gehad, en die game kon ik ook constant 60 fps spelen. Is er misschien iets mis met de game, of kan ik er echt wat aan doen? Want ik krijg de game gewoon niet aan de praat helaas

Bericht 1 van 3 (558 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel hapert constant PC

★★★★★ Expert


Hallo @Sanderr03,

Begin met de basisstappen:
  • Hernoem de map waar het spel je spelvoortgang en instellingen in bewaard. Meestal is dat in je Documenten.
  • Maak de cache van de Origin cliënt leeg.
  • Repareer het spel via de Origin cliënt. Ga naar je spelbibliotheek, rechtsklik op de speltegel en kies de Repareren optie.
Is het spel al bijgewerkt naar de laatste versie?


Controleer dat je computer wel voldoet aan de benodigde systeemeisen van het spel om deze te kunnen draaien.


  • Start de Origin cliënt en het spel als Administrator.
  • Je dient alle andere (achtergrond)programma's volledig hebben afgesloten. Deze kunnen de goede werking van de Origin cliënt als het spel verhinderen. Waarschijnlijk zijn deze ook niet benodigd op dit moment.
    Sommige beveiligingssoftware kan dit onbedoeld doen. Je dient uitzonderingen aan te maken voor de Origin cliënt en de spellen van Origin, of deze tijdelijk uitschakelen.
    Door Windows Schoon Starten kan hierbij ook helpen.
  • Wijzig de instellingen van Gebruikersaccountbeheer (ook wel UAC genoemd), door de schuifbalk volledig naar de onderste optie te verplaatsen.
  • Gebruik een bekabelde internetverbinding.
    Je computer direct aansluiten op de modem / router van je internetaanbieder.
    Bij verbindingsproblemen kan je beide opnieuw opstarten.
    Een andere kabel uitproberen, met voorkeur van het type CAT-6 of CAT-5 en vaste aansluitingen.
    De andere poorten van de modem / router van je internetaanbieder uitproberen.
    Alle andere apparaten loskoppelen of uitschakelen.
  • Mogelijk dienen de stuurprogramma's van je computer bijgewerkt worden.
    Begin bij het stuurprogramma van je videokaart, meestal is die van NVidia of ATI / AMD.
    Nadat de installatieprogramma voltooid is, dien je de computer opnieuw op te starten.
  • Een nieuwe Windows gebruikersaccount met Administrator rechten aanmaken, vervolgens daarop aanmelden en testen of zo je probleem opgelost wordt.
  • Zijn de beschikbare updates bij de Windows Update al gedownload en geïnstalleerd?
  • Wijzig de grafische instellingen in het spel en bij Windows.
    Verlaag de beeldschermresolutie, bijvoorbeeld naar 1024×768 of 800×600.
    Indien je meerdere monitoren gebruikt, beperk je tot slechts eentje en ontkoppel de anderen.
    Verander de frequentie van de monitor.

Zou je de DXDiag informatie van je computer kunnen toevoegen (als bijlage)n in je reactie?


Laat je nog weten of het hiermee je is gelukt?

Groetjes.


Bericht 2 van 3 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel hapert constant PC

★★★ Apprentice

zet directX op 11 standaard staat hij op 12.

- ga naar documenten ->fifa -> fifasetup.ini -> en zet 'DIRECTX_SELECT' op 1

 

directX 12 werkt bagger in dit spel (elk ea spel)

Bericht 3 van 3 (527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help