Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: Spel geeft XBOX controlls bij een ps controller

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Spel geeft XBOX controlls bij een ps controller

★ Novice

Hallo.

Ik speel fifa 21 op origin. Ik heb een playstation 5 controller, en die werkt perfect. Alleen heb ik een vraag.
Ik zie nergens de optie om PS4/5 controlls aan te zetten. Dus ik moet nu elke keer kijken hoe ik bepaalde dingen moet doen. Kan iemand me hier mee helpen?

(PS: is er misschien ook een mannier om het spel nederlands te krijgen op origin, ik heb al meerdere manieren gebruikt)

Bedankt voor je hulp!

Bericht 1 van 6 (138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Speltaal kan je wijzigen via de speleigenschappen in de de Origin cliënt, @DeLiamDH08. Mits deze beschikbaar is, wat komt als je het spel buiten een vertrouwde winkel hebt gekocht.
Anders via de opties in het spel.
Talen van de Origin cliënt en je spel zullen beter hetzelfde zijn, gelijk aan de taal van je besturingssysteem.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (128 Weergaven)

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @DeLiamDH08 ,

Goede vraag! De reden dat je geen Playstation controller instellingen kunt vinden is omdat het spel officieel helaas geen Playstation controllers ondersteunt en alleen de Xbox controllers omdat die automatisch gepakt worden door Windows. Uiteraard zijn er andere manieren om deze te gebruiken en ik ben blij dat je deze gevonden hebt. 

Voor de taal wil ik je aanraden de reactie van @RealSimmor0 te lezen. Deze is te vinden onder eigenschappen > Geavanceerde opties.

Veel speelplezier!

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 6 (110 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice
@EA_Neil Bedankt voor je hulp!

Alleen zie ik tusen Taal Game geen nederlands staan, terwijl mijn computer de taal wel op nederlands heeft staan. Is hier een oplossing voor?

Bedankt voor je hulp!
Bericht 4 van 6 (102 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Was het spel gekocht via Origin of via een andere winkel, @DeLiamDH08?

Groetjes
Bericht 5 van 6 (98 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@DeLiamDH08,

Welke talen zijn wel zichtbaar en waar heb je het spel gekocht? Als hij uit een andere regio komt is het mogelijk dat niet alle talen beschikbaar zijn.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (97 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help