Sound disapears

door Scorpio711NL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sound disapears

★ Novice

In Anthem the soundd disapeart

Bericht 1 van 11 (1.468 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sound disapears

EA SPORTS FC Team

@TrueProdigal Klopt inderdaad, ik wilde er alleen zeker van zijn dat het om de bug ging en niet vanwege draadloze problemen Standard smile

 

We zijn het intern ook aan het onderzoeken en het is wachten op meer informatie. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 11 (1.445 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sound disapears

EA SPORTS FC Team

Gebruik je toevallig een bluetooth headset?

Jason.png
Bericht 2 van 11 (1.451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sound disapears

★ Novice
Nee, dit is een bug van Anthem zelf. Ik heb hetzelfde. Als er ineens teveel tegelijkertijd gebeurt (in een gevecht), kan ineens het geluid spontaan stoppen, Maar dan stopt die gelijk voor alles. Ook in windows. Tot je Anthem afsluit
Bericht 3 van 11 (1.447 Weergaven)

Re: Sound disapears

EA SPORTS FC Team

@TrueProdigal Klopt inderdaad, ik wilde er alleen zeker van zijn dat het om de bug ging en niet vanwege draadloze problemen Standard smile

 

We zijn het intern ook aan het onderzoeken en het is wachten op meer informatie. 

Jason.png
Bericht 4 van 11 (1.446 Weergaven)

Re: Sound disapears

★ Novice

Ik moet wel erbij zeggen, gister had ik er veel (4x op 4uur tijd) last van. Vandaag een dag vrij, en het proberen te triggeren. Maar heb dusver nog geen enkele keer mijn geluid verloren.

 

Ik weet niet of 1 van de small patches hier op gemunt was, maar het lijkt te zijn verholpen. Correct me if I'm wrong though. 

Bericht 5 van 11 (1.442 Weergaven)

Re: Sound disapears

EA SPORTS FC Team

Er zijn nog wel wat problemen met het geluid in Anthem, niet alles is dus opgelost en we zijn er nog steeds mee bezig. 

Jason.png
Bericht 6 van 11 (1.436 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sound disapears

★ Novice
Kleine update, al die tijd geen problemen gehad met geluid. Gister hadden 2 maten van mij het probleem dat het geluid verdween.
Persoon A was alleen Anthem geluid verloren
Persoon B was alle geluid uitgevallen (ook discord), Al het geluid kwam terug toen Anthem afgesloten werd...

Zojuist is mijn geluid vandaar ook weer uitgevallen (alles, was een LoL wedstrijd aan het kijken, ook die viel weg).. Geluid kwam terug het moment dat ik Anthem afsloot.
Bericht 7 van 11 (1.424 Weergaven)

Re: Sound disapears

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor de extra informatie, we zijn er nog mee bezig Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 11 (1.422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sound disapears

★ Novice

Ik heb in het begin  ( 22ste ) geluid gehad voor denkik 2 dagen en sinds dien geen geluid meer 0.0

nu met de nieuwe patch nog steeds 0.0.

 

het geluid verdwijnt niet het is gewoon niet aanwezig... graag oplossing of ik zou graag mij geld terug hebben.

 

alvast bedankt

mvg

Bericht 9 van 11 (1.414 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sound disapears

★★★ Newbie

Is je geluidskaart up to date. Zo ja, kijk dan eens bij je gamebooster (zit bij de meeste antivirus progr) of deze aan staat. Deze sluit alle on nodige programma's die er voor zorgen dat je je game slecht loopt. 

Bericht 10 van 11 (1.396 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help