Re: Sluit automatisch af

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sluit automatisch af

★ Apprentice

Ik speel regelmatig Sims 4 op de PC en ik sla regelmatig de boel op, maar er komt ook wel eens voor dat ik dat eventjes niet doe en dan crasht mijn Sims en sluit hij automatisch af en ben ik alles kwijt. HELP!

Bericht 1 van 2 (245 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sluit automatisch af

★★★★★ Expert


Hallo @Cattl3ya,

Als De Sims 4 toch regelmatig vastloopt en/of zich ook afsluit, kan het betekenen dat je PC niet voldoet aan de benodigde systeemeisen, als dat er bepaalde software nog open staat.
  • Zorg dat je alle andere (achtergrond)programma's helemaal afsluit, die kunnen de juiste werking van De Sims 4 als de Origin cliënt verhinderen en zijn ook niet nodig.
  • Meestal zijn beveiligingssoftware en de Windows Update vaak ook de boosdoener.
    Anders zou je Windows schoon kunnen opstarten, om te bekijken of dit verbetering geeft.
  • Ga na of de stuurprogramma's van je PC dienen bijgewerkt te worden.
  • Versleep de schuifbalk vanGebruikersaccountbeheer helemaal naar beneden toe.

Daarnaast kan je de basisstappen eens doen: De Sims 4 in je Documenten hernoemen en daarna het spel via de Origin cliënt repareren.

Je kan een DXDiag rapport toevoegen in je reactie.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.


Bericht 2 van 2 (233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help