Re: Slow pace and sluggish gameplay

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Slow pace and sluggish gameplay

★★★ Novice

My gameplay with Ultimate Team on the PC is slow and sluggish at 9/10 games. 

But sometimes, rarely, the gameplay feels normal and fast. And than I think: This is how it should be al the time.

But right the game after that it's slow and sluggish again. All my players feel like they weigh 5 times their normal weight.

My Alba runs like 70/80 pace and even Isco can't dribble in these games. How can I change this? Do I have to change a setting or something?

If I can't change this I want my money back. With this problem I don't even like playing. A game of €60 should work better than this guys, c'mon!

 

Greetings, Frank

Bericht 1 van 7 (1.618 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slow pace and sluggish gameplay

★★★ Novice
Antwoorden in het Nederlands mag uiteraard Standard smile
Bericht 2 van 7 (1.574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slow pace and sluggish gameplay

EA SPORTS FC Team

Hey @FranklinMorello,

 

Mijn excuses voor de late reactie!

 

De gameplay hangt natuurlijk van een aantal dingen af, speel je online of offline, gebruik je een controller of toetsenbord en muis, wat zijn de specs van jouw PC, etc.

 

Ik kan je in ieder geval een paar algemene tips geven om te zien of we dit voor je kunnen oplossen!

 

- Controleer via deze website of jouw PC voldoet aan de minimale systeemvereisten.

- Verlaag de instellingen van FIFA 18 om te zien of het spel dan beter werkt.

- Voer een Schone Start van Windows uit om te zien of externe programma's het probleem veroorzaken.

- Controleer jouw internetverbinding: Open de poorten en gebruiken een kabel direct naar jouw router.

- Schakel jouw firewall en virusscanner tijdelijk uit.

- Plaats hier jouw DxDiag zodat we het een en ander kunnen controleren. 

 

Ik hoor het graag van je!

Jason.png
Bericht 3 van 7 (1.560 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slow pace and sluggish gameplay

★★★ Novice

Hallo Jason, 

 

Ik heb een High End PC, met een erg sterke inhoud. Ik kan bijvoorbeeld de nieuwe Far Cry 5 op High spelen met 60 fps. 

De internet verbinding is Ziggo en is bekabeld. Mijn download snelheid is 25 mb per seconde. 

Firewall en virusscanner heb ik al geprobeerd om uit te schakelen en dan te spelen. 

Ik heb een DxDiag rapport gemaakt voor jullie om even na te kijken en hoop echt dat het verholpen kan worden, FIFA vind ik 

erg leuk om te spelen, en nog steeds is het voor mij niet speelbaar. In iedergeval niet zodanig dat het leuk is.

 

Mvg, 

 

Frank Schutte

Bericht 4 van 7 (1.518 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slow pace and sluggish gameplay

EA SPORTS FC Team

Hey @FranklinMorello,

 

De specs van de PC zien er inderdaad goed uit en je zal geen problemen mogen hebben met het spelen van FIFA 18. 

 

De downloadsnelheid die je krijgt met Ziggo is prima, maar het is belangrijk dat de poorten open staan en dat er geen stabiliteitsproblemen zijn met de verbinding. Dit kan namelijk meer problemen veroorzaken dan een trage internetverbinding. Vandaar dat ik ook aanraadde om de poorten open te zetten en de computer direct te verbinden met de router/modem van Ziggo. Extra routers en extenders kunnen ook problemen veroorzaken.

 

Probeer de rest van de stappen die ik hierboven hebt beschreven ook, zoals een Schone Start van Windows. Op deze manier controleer je of er andere programma's zijn die dit tegenwerken. 

Jason.png
Bericht 5 van 7 (1.509 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slow pace and sluggish gameplay

★★★ Novice
BS! And u know it. This is nothin the player can fix. This is on EA! Yall are slowin up my game as a sort of lag compensation. I noticed when i play in the livingroom ( fibernet superfast wired) or in my room ( WIFI ) when my connection is slower, the game plays faster.
Bericht 6 van 7 (1.447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slow pace and sluggish gameplay

★★★ Novice
Dit is niet iets wat de speler zelf kan oplossen.
Bericht 7 van 7 (1.447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help