Slow Download Speed

door SgtSkedaddle
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Slow Download Speed

★★★ Newbie

I got a issue concering my internet connection, when i use speedtest.net i get a 6 ping, 786.93 mbps download and 586.19 mbps upload

 

Origin is only downloading with 500kb - 3mb. 

 

How can i change this issue, would like to download games fast and not wait 2 hours for a update. 

Bericht 1 van 4 (142 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Slow Download Speed

Dag @SgtSkedaddle en @MrTurtleQ

 

Dit is een bug. Er is een tijdelijke workaround voorzien.
Cancel je update door met de rechtermuisknop op je game in de game library te drukken. Kies daar dan "annuleer update" en klik daarna op "spel repareren".
Let op! Dit zal wel uiteindelijk een groter bestand downloaden, dit is dus niet aangewezen voor mensen met een datalimiet of personen met een zeer trage internetverbinding.

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (105 Weergaven)

Alle reacties

Re: Slow Download Speed

[ Bewerkt ]

Dag @SgtSkedaddle

 

Ik heb ongeveer dezelfde bandbreedte als jou. Desondanks heb ik gisteren de update van BF V slechts aan een gemiddelde van ongeveer 500 kB / s gedownload. Dit is vrij normaal aangezien ik ervan uitga dat de servers waarschijnlijk belast werden door deze update (update van meer dan 4 GB).
Normaal gezien download ik van de origin servers aan 2 - 3 MB / s.

Bericht 2 van 4 (122 Weergaven)

Re: Slow Download Speed

★★★ Newbie
Ook vandaag hetzelfde probleem. Ik heb het vaak bij Origin. Ongelofelijk dat zo'n groot bedrijf dit niet op orde heeft. Best beschamend.
Bericht 3 van 4 (113 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slow Download Speed

Dag @SgtSkedaddle en @MrTurtleQ

 

Dit is een bug. Er is een tijdelijke workaround voorzien.
Cancel je update door met de rechtermuisknop op je game in de game library te drukken. Kies daar dan "annuleer update" en klik daarna op "spel repareren".
Let op! Dit zal wel uiteindelijk een groter bestand downloaden, dit is dus niet aangewezen voor mensen met een datalimiet of personen met een zeer trage internetverbinding.

Bericht 4 van 4 (106 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen