Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: Skill games werkt niet

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Skill games werkt niet

★★★ Newbie

Heeft iemand een idee waarom als ik skill games wil spelen, mijn ps4 me uit fifa gooit met foutmelding  CE-34878-0??

Bericht 1 van 3 (131 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Herstart het spel en probeer nogmaals, @plvfIIIr.
Controleer of het spel is bijgewerkt.
Probeer het spel te repareren met de beschikbare opties hiervoor.
Herstart je spelconsole. Overige en niet benodigde apparaten losmaken en uitschakelen.
Zorg dat de software van je spelconsole is bijgewerkt.
Indien de oorspronkelijke harde schijf is vervangen, dan dien je deze weer terug te plaatsen.
Reservekopie maken van je opgeslagen gegevens. Probeer de database opnieuw te bouwen. Anders, je spelconsole terugzetten naar de standaardwaarden van de fabrikant.
Blijf het probleem terugkomen, dan zal je contact opnemen met de ondersteuning van je spelconsole.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (118 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Community Manager

Hey @plvfIIIr ,

Sorry om te horen dat dit gebeurt. Gebeurt dit alleen bij de skill games of ook de andere modes? 

Naast de stappen van @RealSimmor0 , kun je het volgende ook eens proberen?

1. Ga terug naar het hoofdmenu van Fifa 21
2. Ga naar de opties > profiel > verwijder en verwijder Persoonlijke Instellingen 1
3. Sluit het spel af en erna ook de console. Start de console opnieuw op en start Fifa 21 op en maak een nieuwe persoonlijke instellingen bestand 1 aan en probeer het nogmaals.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (109 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help