Sketchingtablet doesn’t work with the freelance artist job

door dploegjeex
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Sketchingtablet doesn’t work with the freelance artist job

★ Novice

I saw more people having this issue Frown. I try to draw art and stuff and I can’t finish my tasks. It goes up to 99% and then the tablet is suddenly on the floor. I tried “fixing” my game and buy a new tablet. Nothing works..

Bericht 1 van 5 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sketchingtablet doesn’t work with the freelance artist job

Champion
@dploegjeex You asked your question on the Dutch page of Answers HQ so I will reply here in Dutch.

Vertaling: Je stelde je vraag op de Nederlandse pagina van Answers HQ dus zal ik je vaar in het Nederlands beantwoorden.

Ben je dit probleem tegen gekomen na de patchupdate van 10 november of had je er al eerder last van?

Uit informatie die ik meekreeg van de update was dat de freelance taken juist nu weer wel kunnen worden afgerond.
Ik heb nog niet alles onderdelen kunnen controleren maar, zou je in ieder geval willen aangeven of je de patchupdate van 10 november hebt uitgevoerd?

De nieuwste versies van de Sims 4 hebben nu deze nummers: PC: 1.68.154.1020 / Mac: 1.68.154.1220 Console: Versie: 1.33
Je kan het nummer van jouw versie controleren onderin het startscherm van De Sims 4.

Ik zal later nog even kijken naar de mogelijke effecten van het teken op het grafisch tablet.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sketchingtablet doesn’t work with the freelance artist job

★★★ Novice

Hier hetzelfde helaas! Kan echter niet zeggen of het voor de patchupdate van 10 nov ook gebeurde omdat ik de freelance carrière toen niet meer gebruikte (aangezien het niet werkte)

Bericht 3 van 5 (234 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sketchingtablet doesn’t work with the freelance artist job

Champion
@K1MBR3 Ook ik heb het probleem ervaren en ben nu met een aantal anderen opzoek naar de oorzaak van het probleem. Bij mij gooide de Sims het tablet zelfs op de grond. Er is dus iets mis en daar kom ik zeker nog op terug.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sketchingtablet doesn’t work with the freelance artist job

Champion

@dploegjeex en @K1MBR3   Er is hier dus waarschijnlijk sprake van een bug. Er is een uitgebreide discussie gaande op de Engelstalige Formum pagina. https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-Sims-reset-using-the-Digitalistic-Sketchpad/m-p/9716492 Als je hier ook last van hebt klik dan op 'Me Too'. Dan wordt het probleem ook goed onder de aandacht van EA gebracht.

Voorlopig is er ook nog geen work around dus zowel het sketching tablet als de freelance carrière even mijden.

 

Veel plezier met spelen.  😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (223 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help