Re: Sims4 probleem met vraagtekens op sims in creëer een sim.

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims4 probleem met vraagtekens op sims in creëer een sim.

★★★ Newbie

Hallo Ik Heb een probleem met de Sims 4, Ik kom er wel gewoon in mijn beginscherm. maar bij sommige pakketten staat er een lama logo op en niet het logo dat ze moeten hebben.

En als ik in creëer een sim ga dan staan er vraagtekens op mijn sims. Ik heb al mijn mods verwijderd dus dat kan het niet zijn. Hoe kan je dit fiksen? Wilt u a.u.b. een e-mail sturen naar [edit: email address removed]

 

Met vriendelijke groet Jolien Hagen

Bericht 1 van 2 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 probleem met vraagtekens op sims in creëer een sim.

★★★★★ Expert
Dit komt meestal als je aangepaste inhoud ("modificaties") gebruikt, @Jolien441 en door de basisstappen te doorlopen wordt dit veelal verholpen:

Zorg dat de Origin cliënt en alle Origin spellen zijn afgesloten.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Zie daarover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Hernoem "De Sims 4" map in je "Documenten\Electronic Arts\" aansluitend.
Zorg dat je verbonden bent met het internet, start de Origin cliënt weer en ga je aanmelden met de juiste EA / Origin account.
Daarna ga je naar je spelbibliotheek, rechtsklik op De Sims 4 om de optie "Repareren" te kiezen.
Je dient te wachten totdat het reparatieproces helemaal is voltooid. Hierna dien je te testen of je probleem verholpen is.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help