Re: Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

door XxM_StoriesxX
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

★★★★ Novice

Mijn sims zegt constant dat ik offline ben en online moet gaan, maar ik heb gewoon internet verbinding want ik kan wel op YouTube videos kijken. Dit zorgt er alleen voor dat bepaalde dingen niet kan doen zoals bij de create-a-sim kan ik als ik op het boek klik niet de teksten lezen. In mijn main menu kan ik ook niet de teksten op de oranje figuurtjes zien. Wat kan ik hier aan doen?

Bericht 1 van 9 (1.404 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

Er zijn UTP kabel adapters voor USB.

Echter is het misschien ook goed om even alles af te sluiten, en je anti virus/anti malware programma's even op pauze te zetten en dan De Sims 4 te starten. 

Het kan nog wel eens voorkomen dat deze de weg blokkeerd. Mocht dit het geval zijn, dan moet De Sims 4 toegevoegd worden aan de lijst met uitzonderingen. 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

In thread bekijken

Bericht 5 van 9 (1.366 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

★★★★★ Expert
Voor het verbindingsprobleem dien je te zorgen dat overige, niet benodigde software wordt afgesloten en gebruik je een kabel voor de internetverbinding, @XxM_StoriesxX.
Voor je andere probleem met ontbrekende items, dien je De Sims 4 map in je Documenten te hernoemen en hierna De Sims 4 repareren via Origin.
Verder kan je ook de cache van de Origin cliënt eens leegmaken.
Bericht 2 van 9 (1.396 Weergaven)

Re: Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

★★★★ Novice

Is er een andere manier om mijn internetverbinding te verbeteren anders dan een kabel want ik heb de sims 4 namelijk op mijn surface en die kan je niet aan de kabel leggen

Bericht 3 van 9 (1.392 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

★★★★ Novice

Maar als nog bedankt voor de tips

Bericht 4 van 9 (1.391 Weergaven)

Re: Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

Er zijn UTP kabel adapters voor USB.

Echter is het misschien ook goed om even alles af te sluiten, en je anti virus/anti malware programma's even op pauze te zetten en dan De Sims 4 te starten. 

Het kan nog wel eens voorkomen dat deze de weg blokkeerd. Mocht dit het geval zijn, dan moet De Sims 4 toegevoegd worden aan de lijst met uitzonderingen. 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 5 van 9 (1.367 Weergaven)

Re: Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

★★★★ Novice
@Phantomlover1717 & @RealSimmor0 Super bedankt ik ben op dit moment niet thuis en kan niet bij mijn sims 4 maar zodra ik thuis ben ga ik alle tips uitproberen en checken waar het nou precies aan ligt
Bericht 6 van 9 (1.358 Weergaven)

Re: Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

★★★★★ Expert
Is je het inmiddels gelukt, @XxM_StoriesxX?
Bericht 7 van 9 (1.241 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

★★★★ Novice

In principe wel maar mijn Sims diet er heel soms nog wel eens moeilijk over

Bericht 8 van 9 (1.233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims zegt offline te zijn ookal heb ik Wi-Fi

★★★★★ Expert
Mogelijk ligt dit aan het soort computer dat je gebruikt, @XxM_StoriesxX.

Je computer dient te voldoen aan de benodigde systeemeisen: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Deze zijn voor het basisspel, voor de uitbreidingen gelden weer iets andere.
Probeer de tips uit mijn eerder vermelde reactie. Zorg dat je de stuurprogramma's van je computer zijn bijgewerkt, onnodige openstaande software afsluit en nagaat of er nog updates beschikbaar zijn bij de Windows Update die je eerst nog dient te installeren.
Plaats je DxDiag informatie in je reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Groetjes.
Bericht 9 van 9 (1.216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help