Re: Sims spel kan niet meer laden: Foutcode : 134:eeb85d1b:63cb2877

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims spel kan niet meer laden: Foutcode : 134:eeb85d1b:63cb2877

★★★ Newbie

Ik las dat er al meerdere mensen last van hebben, maar ik kan ook niet meer bij mijn opgeslagen spellen van de Sims.

 

Ik krijg steeds een foutcode. Nu 134:eeb85d1b:63cb2877. Gisteren was dit nog: 

134:368f1773:1921c013.

 

Ik heb geen mods. De laatste verandering is de nieuwe update. 

 

Wat moet ik nu ?

Bericht 1 van 5 (1.118 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims spel kan niet meer laden: Foutcode : 134:eeb85d1b:63cb2877

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen al gedaan, @Merlaie? Test met een nieuwe Sims of huishouden, of je probleem nog steeds bestaat.
Als inderdaad meerdere spelers deze foutmeldingen zien en er meldingen van gemaakt zijn, zit er weinig op, dan te wachten tot er een oplossing komt voor dit probleem.


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (1.061 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims spel kan niet meer laden: Foutcode : 134:eeb85d1b:63cb2877

★★★ Newbie

Ik krijg ook een foutmelding bij het laden van mijn huishouden. Gister tot heden kunnen spelen en plotseling niet meer. 
heel irritant.

Bericht 3 van 5 (977 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims spel kan niet meer laden: Foutcode : 134:eeb85d1b:63cb2877

★★ Novice
@Merlaie Dit heb ik inderdaad ook. Ik kan wel nieuwe huishoudens maken en spelen, maar geen bestaande huishoudens.

Gr
Kaylee
Bericht 4 van 5 (952 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims spel kan niet meer laden: Foutcode : 134:eeb85d1b:63cb2877

Champion
@xVivalaVidax1, @Kaylee41994 en @Merlaie Jullie zijn niet de enigen die hier last van hebben. Het blijkt dat veel meer Simmers een soortgelijk probleem ondervinden. Inmiddels wordt er door zeer ervaren Simmers gezocht naar een workaround.
Als je geen problemen heb met de Engelse taal dan raad ik je zeker aan eens te kijken op deze thread. https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CURRENT-ISSUE-Error-Code-134-Patch-1-63-Console-1-25/td-p/9168...
Sterkte en hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (917 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help