Re: Sims kunnen niet meer koken

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims kunnen niet meer koken

★★★ Newbie

Hoi, 

Mijn Sims kunnen niet meer koken. Ze gaan tot de helft, en dan komt er een wolkje boven hun hoofd dat ze er niet heen kunnen. Ik heb de sims al gereset, het spel opnieuw opgestart en gerepareerd, wat kan ik nog doen?

 

Groetjes

Bericht 1 van 5 (1.156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims kunnen niet meer koken

Community Manager (retired)

Hey @DavieKatya ,

 

Bedankt voor het berichtje en voor het laten weten wat je al geprobeerd hebt. Niet kunnen koken is vervelend en niemand wil hongerige sims!

 

Gebruik je toevallig aangepaste content of deed je dit in het huidige gezin? Gebeurt hetzelfde bij een willekeurig nieuw gezin in een nieuwe wereld?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 5 (1.144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims kunnen niet meer koken

★★★ Newbie

Hoi, ik had aangepaste content, maar dat had ik al van mijn computer verwijderd voordat ik met deze sims begon te spelen. Ik ben maar met een ander gezin gestart en die kunnen wel koken, maar ik vind het wel jammer dat ik nu niet meer met de andere kan spelen... 

Bericht 3 van 5 (1.141 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims kunnen niet meer koken

★★★★★ Expert
Als je nieuwe gemaakte Sim / huishouden zonder de aangepaste inhoud het wel weer kan, dan heeft het hieraan gelegen, @DavieKatya. Dat is een risico met het gebruikt van aangepaste inhoud. De aangepaste inhoud zullen mee worden opgeslagen met je spel en er kunnen restanten achterblijven, als deze verwijderd zijn. Je zal met de nieuwe Sim / huishouden doorspelen.

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (1.137 Weergaven)

Re: Sims kunnen niet meer koken

Community Manager (retired)
@DavieKatya

Helaas kan dit inderdaad gelegen hebben aan deze aangepaste content. Je kunt zien of je updates kunt vinden van de aangepaste content die je gebruikte om te zien of dat wel werkt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (1.122 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen