Sims groeien niet meer op

door Mikarudde15
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims groeien niet meer op

★★ Novice

Hoi! Als ik mijn Sims kaarsjes uit laat blazen op hun verjaardag groeien ze niet op en verplaatsen ze naar een andere ruimte. ‘S nachts gaan ze uit bed en groeien ze op. Daarna zijn ze verdrietig dat iedereen hun verjaardag vergat. Hoop dat jullie er snel iets mee kunnen! 

Bericht 1 van 17 (610 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

Champion
@Mikarudde15 Ik heb dit vaker gelezen maar, ik heb er zelf geen last van.
Ik heb pas geleden nog twee van mijn Sims ouder laten worden maar die gingen van tieners naar jongvolwassenen. Ik moet het ook nog proberen met kinderen naar tiener. want het lijkt erop dat daar de problemen ontstaan.

Mijn vraag aan jou is: 'Maak je of je gebruik maakt van modificaties of cc?' Want we denken dat een modificatie het probleem zou kunnen veroorzaken. welke dat is, dat wordt nog onderzocht.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 17 (601 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

★★★ Novice
@Mikarudde15 Hi! Ik heb hetzelfde Frown Voor mij hielp het wel om ze meer ruimte te geven. Een tafel in de tuin met veel ruimte eromheen en toen konden ze wel opgroeien dmv de kaarsjes uit te blazen.., misschien dat dat bij jou ook werkt. (hoop echter wel dat het 'beter' opgelost wordt)
Bericht 3 van 17 (597 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

[ Bewerkt ]
★★ Novice

@Trismagistos Ja ik maak gebruik van modificaties. Het lukt wel om peuters te laten opgroeien, maar voor de rest niks. Fijn dat het al wordt onderzocht! Ik hoor het graagStandard smile

 

Vriendelijke groet!

Bericht 4 van 17 (590 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

★★ Novice

@K1MBR3 @Bedankt voor de tip! Ik zou het proberenStandard smile 

Hoop inderdaad ook dat het wordt opgelost, dacht eerst dat het lag aan de nieuwe update of het pakket sneeuwpret.

Bericht 5 van 17 (585 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

Champion
@Mikarudde15 Zou je eens willen een keer willen proberen om je Sims ouder te laten worden terwijl je de modificaties uit hebt staan? Want misschien dat het je dan wel zonder problemen lukt.

Zorg er in ieder geval voor dat je de modificaties die je gebruikt up to date houdt. Dat doe je bij de websites van de makers.

Veel plezier met spelen.😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 17 (587 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

★★ Novice

@Trismagistos Ik zou het vanavond even proberen Standard smile Ik heb nog een vraagje, wand ik overweeg om de Sims 4 sneeuwpret te kopen, maar hoor dat er best nog veel bugs zijn. Klopt dit en is het verstandig om nog even te wachtten of is het niet super storend?

Bericht 7 van 17 (564 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

Champion
@Mikarudde15 Ik heb niet zoveel gemerkt van bugs in het uitbreidingspakket. Wel heb ik gemerkt dat voorafgaand eraan (bij de patchupdate) nogal wat spelers storingen hebben ervaren. Als je daar geen last van hebt gehad, zou ik het zeker doen. Het is een prima uitbreiding en heeft veel extra spel mogelijkheden/
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 17 (554 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

★★ Novice

@Trismagistos Aan wat voor storingen moet ik dan denken? Aan opeens afsluiten of vastlopen van de game?

Bericht 9 van 17 (552 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

Champion
@Mikarudde15 Dat onder andere. Sommige spelers ervaren wel wat bug maar vooral door nog oude en corrupte modificaties en/of scripts. Als je een sterke, nieuwere computer of game computer hebt moet het zeker lukken.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 17 (544 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help