Re: Sims groeien niet meer op

door Mikarudde15
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims groeien niet meer op

★★ Novice

@Trismagistos Ik heb 2 keer gehad dat die in een keer afsloot, maar heb net een nieuwe game laptop, zou het dan lukken? Ik heb ook nog wel oude modificaties.

Bericht 11 van 17 (369 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

Champion
@Mikarudde15 Ik zou het eerst eens proberen zonder modificaties. Die kan je later altijd nog toevoegen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 17 (364 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

★★ Novice

@Trismagistos

Oke, dus als ik het goed begrijp kan ik het spel gewoon kopen en als het dan niet helemaal goed werkt, de modificaties uitzetten? Of moet dat van te voren al?

Bericht 13 van 17 (358 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

Champion
@Mikarudde15 Als je het spel hebt gekocht, gedownload en geïnstalleerd dan begin je altijd met de modificaties e scripts uitgeschakeld. Ik raad je aan om dat even zo te laten. Je kan daarna altijd nog besluiten of je ze al dan niet aanzet.

Heel veel plezier.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 14 van 17 (352 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

★★ Novice

@Trismagistos 
Oke, heel erg bedankt!

Bericht 15 van 17 (349 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

★★★ Newbie
@Mikarudde15 Ik heb 2 kinderen een baby andere peuter. Peuter groeit niet op is moe en wil niet kaarsjes uitblazen. Baby wel. Wat nu???
Bericht 16 van 17 (196 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims groeien niet meer op

Community Manager
Hoi @Lisa150,

Deze thread is ondertussen bijna drie jaar oud, dus ik ga het sluiten om necro-posting te voorkomen. Als je hulp nodig hebt, reageer dan alsjeblieft op een nieuwere thread, of aarzel alsjeblieft niet om je eigen te maken! Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 17 van 17 (184 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help