Re: Sims: Fouten in het spel

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims: Fouten in het spel

★★★ Newbie

 

Als ik een sim maak kan ik deze niet zien, alleen maar blauwe achtergrond.

Er staat dat ik meer dan 4.000.000 simcash heb en ik kan niks meer kopen van mijn simcash.
Als ik stickers wil geven krijg ik de melding dat ik hier niet genoeg simcash voor heb... ???

 

Bericht 1 van 4 (428 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims: Fouten in het spel

Community Manager (retired)

@Kirsten1203 

 

Dat klinkt inderdaad niet goed. We hebben ondertussen het probleem met de miljoenen opgelost zodat het niet nogmaals gebeurt. Mocht je dit probleem nog steeds hebben en nog geen contact hebben gehad met onze helpdesk wil ik je toch vragen vanaf morgen even contact te zoeken zodat ze hem terug kunnen zetten en je zo weer zonder problemen verder kunt spelen. 

 

Buiten de mail om zou je ook een terugbelverzoek in kunnen dienen of direct kunnen bellen. Dan hebben ze alleen niet gelijk het account en zul je alsnog even via de game een ticket aan moeten maken die ze dan aan de telefoon kunnen openen als je het case nummer geeft.

 

Bezoek https://help.ea.com/nl/contact-us/ voor het plannen van een terugbelverzoek (dan bellen wij jou, helemaal gratis).

 

Of bel direct via één van de onderstaande nummers:

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Open Maandag t/m Vrijdag van 12:00 t/m 21:00. 

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (435 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims: Fouten in het spel

Community Manager (retired)

Hey @Kirsten1203 ,

 

Dat klinkt inderdaad niet helemaal in orde. Sinds wanneer is dit aan de hand?

 

Graag zou ik je willen vragen even contact te zoeken met de helpdesk zodat ze even naar het account kunnen kijken. De makkelijkste manier is door in het spel op het tandwieltje te drukken en erna help te kiezen. Op deze manier hebben ze gelijk alle account informatie en kunnen ze een kijkje voor je nemen. 

Neil.png
Bericht 2 van 4 (419 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims: Fouten in het spel

★★★ Newbie

Sinds 2 weken..

Alleen is het probleem dat als ik het bij "help" aangeef, je geen foto's ervan kan opsturen. Dus dan begrijpen ze nog niet goed wat er aan de hand is.

 

 

 

P.s. Nog een foto van 'een sim maken 

En één van een sim speelbaar maken.. Dan gebeurt er dat mee... (wordt klein en raar)

Bericht 3 van 4 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims: Fouten in het spel

Community Manager (retired)

@Kirsten1203 

 

Dat klinkt inderdaad niet goed. We hebben ondertussen het probleem met de miljoenen opgelost zodat het niet nogmaals gebeurt. Mocht je dit probleem nog steeds hebben en nog geen contact hebben gehad met onze helpdesk wil ik je toch vragen vanaf morgen even contact te zoeken zodat ze hem terug kunnen zetten en je zo weer zonder problemen verder kunt spelen. 

 

Buiten de mail om zou je ook een terugbelverzoek in kunnen dienen of direct kunnen bellen. Dan hebben ze alleen niet gelijk het account en zul je alsnog even via de game een ticket aan moeten maken die ze dan aan de telefoon kunnen openen als je het case nummer geeft.

 

Bezoek https://help.ea.com/nl/contact-us/ voor het plannen van een terugbelverzoek (dan bellen wij jou, helemaal gratis).

 

Of bel direct via één van de onderstaande nummers:

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Open Maandag t/m Vrijdag van 12:00 t/m 21:00. 

Neil.png
Bericht 4 van 4 (436 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help