Sims 4

door queenyara2004
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4

★★ Newbie

Hallo, ik heb een paar dagen geleden “Eiland leven” gekocht. Maar die nieuwe badlakens/handdoeken kan ik niet zien.

Bericht 1 van 4 (315 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4

★★★ Newbie

dit heb ik eerder al gemeld.

het is waarschijnlijk een bug

Bericht 2 van 4 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4

★★★★★ Expert


Hebben jullie geprobeerd of dit probleem kan worden opgelost met de basisstappen, @queenyara2004 en @kanarie123456?

  1. Maak de cache van de Origin cliënt leeg.
  2. Hernoem de map van De Sims 4 in de Documenten\Electronic Arts\ map.
  3. Repareer De Sims 4 in je spelbibliotheek van de Origin cliënt. Klik met de rechter muisknop op de speltegel en dan voor de Repareren optie kiezen.

Alle andere programma's als vensters afsluiten, die nog openstaan. Deze kunnen mogelijk hindernissen geven en zijn waarschijnlijk ook niet nodig.
Kan je nagaan, misschien dien je de stuurprogramma's van je computer ook bij te werken, om dit probleem te laten verdwijnen.


Laten jullie nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


Bericht 3 van 4 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4

Zal het hier ook even neerzetten @queenyara2004

dit is een bug, je kunt het report hier vinden: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/WORKAROUND-IL-Invisible-Beach-Towels-on-Low-Lighting-Settings/...
Het heeft te maken met je lichtinstellingen, die staan waarschijnlijk op laag. Om het tijdelijk op te lossen is het aan te raden deze op medium te zetten.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 4 van 4 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help