Sims 4

door danitia100
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4

★★★ Newbie

hi guys,

ik heb dus een probleem. ik heb laatst de Sims 4 gekocht op origin. ik had hiervoor een basic lidmaatschap gehad en ook de Sims 4 gespeeld. ik heb dus nu eindelijk het spel echt gekocht, maar ik kan het niet vinden in men origin account. ik kan het wel spelen, maar het staat niet in mijn gamebibliotheek. het enigste wat er in staat is Sims 4 lidmaatschap verlopen.

hoe kan ik dit oplossen?

Bericht 1 van 2 (124 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4

Champion
@danitia100 Je hebt een Origin Access account. En waarschijnlijk via deze link: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/browse?fq=subscriptionGroup:vault-games

Daarmee kon je 10 uur lang de spellen spelen die je leuk vindt. Je wordt geen 'eigenaar' van de spellen en je hebt het spel waarschijnlijk gratis 'gekocht'.
Om de Sims opnieuw te kunnen spelen moet je je abonnement met Origin Access verlengen, de Premier versie of De Sims 4 kopen via de andere kanalen van Origin.
Met die laatste optie kan je de Sims 4 ook offline blijven spelen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (113 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help